Vlastnosti
- upravuje kolísanie otáčok motora pri voľnobehu
Dôležité:
- Nestriekajte priamo cez medzichladič
- Pri aplikácii čistiaceho prostriedku JLM EGR môže dôjsť k zvýšeniu alebo zníženiu otáčok motora a môže dôjsť k zrážaniu naftového motora. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch / palivo.
3. Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu.
4. Výrobok rozstrekujte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy do sacieho potrubia. Po každom rozprašovaní sa môžu otáčky motora zvýšiť alebo znížiť; počkajte, kým sa znova stabilizujú otáčky motora.
5. Ak počas aplikácie klesnú otáčky motora, je ich potrebné zvýšiť, aby sa zabránilo zhasnutiu motora (až približne 2000 otáčok za minútu)
6. Ak v priebehu aplikácie vzrastajú otáčky motora alebo sa objavý klepanie motora, počas prevádzky nechajte motor na voľnobehu. Nepridávajte!
7. Pri niektorých vozidlách je aplikácia jednoduchšia s použitím dodatočnej predlžovacej trubice
8. Pokračujte, kým sa spotrebuje polovica produktu
9. Nechajte motor bežať na voľnobehu 2 minúty
10. Zastavte motor a znova pripojte prívodnú hadicu vzduchu.
11. Spustite motor a zvýšte otáčky motora približne 5 až 10 krát; neprekračujte 2500 otáčok za minútu alebo prejdite autom 3 až 5 km, aby ste pomohli uvoľniť všetok uhlík v systéme.
12. Pred vypnutím motora nechajte motor po dobu aspoň jednej minúty opäť voľnobeh.
UPOZORNENIE: NESTRIEKAJTE PRIAMO DO TURBA A INTERCOOLERU
Použitie sady
1. Do palivovej nádrže na 40 až 60 litrov benzínu, pridajte celý objem aditíva JLM Petrol Extreme Clean 1L. Môžete pridať pred tankovaním, alebo aj po natankovaní benzínu. Aditívum môže byť pridané do benzínu E5 aj E10.
2. Aby sa dosiahol čo najlepší čistiaci efekt, doporučujeme jazdu vo vyšších otáčkach. Napríklad jazdou po diaľnici so zaradeným nižším prevodovým stupňom. Alebo svižnou jazdou tak, aby bol motor občasne vytáčaný do vyšších otáčok. Vďaka vyšším otáčkam dôjde k dobrému vyčisteniu EGR, turba (ak má) a celého výfukového systému.
3. Po vyjazdení celej nádrže s aditívom Extreme Clean vymeňte motorový olej s preplachom JLM Engine Oil Flush. Zahrejte motor na prevádzkovú teplotu (teplota oleja 90C) Vypnite motor a pridajte JLM Engine Oil Flush do motorového oleja pred výmenou oleja. Naštartujte a nechajte motor bežať na voľnobehu 15 minút. Ak je motor veľmi zanesený, alebo sú pripečené piestne krúžky, bude potrebné nechať motor bežať 20 - 25 min. Potom vymeňte olej a olejový filter ako obvykle. Objem 250 ml preplachu Engine Flush je určený na 3 až 5L oleja. Ak je olejová náplň väčšia ako 5,5 litra, použite 2 balenie Engine Flush.
4. Do nového oleja nalejte keramickú ochranu motora Bortec. Keramika Bortec je najnovšej generácie ochrany motora, ktorá umožňuje motorovému oleju ešte lepšiu ochranu jednotlivých motorových komponentov a pomáha znižovať spotrebu paliva. JLM Bortec neobsahuje žiadne pevné častice. To znamená, že je úplne tekutý a ešte účinnejší, ako bežné prísady určené na minimalizovanie opotrebenia a trecieho odporu medzi pohyblivými časťami v spaľovacích motorov. Keramika Bortec môže byť použitá do nových aut, ktoré práve zišli z výrobnej linky a tak isto do motorov s vysokým nájazdom kilometrov.
Ako často dekarbonizovať?
Dekarbonizačnú sadu je možné použiť pri každej výmene oleja pri štandardných výmenných intervaloch po 10 až 15 tis. km. Táto sada je určená pre všetky benzínové motory s priamym aj nepriamym vstrekovaním benzínu. Je vhodná aj pre najnovšie benzínové motory s benzínovým filtrom pevných častíc GPF. Je veľmi vhodná aj pre staršie benzínové motory s turbom aj bez turba.
Sada obsahuje
Ako použiť jednotlivé produkty?
Zvýšené emisie často spôsobuje neúčinný benzínový katalyzátor, zvýšená spotreba olej, prípadne zapečené piestne krúžky.
1.) Preto pred testom emisíí doporučujeme vymeniť olej s preplachom JLM Engine Oil Flush. Tento produkt dokáže uvoľniť zapečené piestne krúžky a odstrániť nečistoty a kaly v olejových kanáloch.
2.) Ak je zvýšená spotreba oleja, do novej olejovej náplne pridajte JLM Stop Smoke, ktorý dokáže vytesniť vôľe vzniknuté opotrebením a znížiť tak spaľovaie oleja.
3.) Do benzínovej nádrže cca na 40L pridajte JLM Petrol Extreme Clean a najazdite aspon 100 km svižnejšou jazdou. Tento produkt veľmi účinne čistí benzínové vstrekovače, spaľovaciu komoru, ale práve vyššími otáčkami pri svižnejšej jazde dokáže účinne čistiť aj výfukové potrubie a katalyzátor.
Upozornenie a doporučenie
Samozrejmou podmienkou na uspešný test emiisií je správna funkčnosť systémov ako je katalyzátor, vstrekovače, váha vzduchu, lambda sonda, atď. Doporučujeme pred testom emisí prekontrolovať tieto systémy v overenom servise vrátane tesnosti výfukového potrubia.
Sada obsahuje
1x JLM Petrol Extreme Clean - Účinný čistič palivoveho systému
1x JLM Engine Oil Flush Profi 250ml
1x JLM Stop Smoke Profi 250ml
Pretože v prísade nie sú žiadne tuhé častice, pôsobí mimoriadne účinne v častiach motora, ktoré sú vystavené vysokým teplotám, tlakom a treniu. JLM Bortec aditív okrem toho, že znižuje trenie, má tiež efektívny čistiaci účinok, ktorý preventívne zabraňuje nadmernému opotrebovaniu motora.
JLM Bortec aditív dobre naväzuje na reduktory trenia, ktoré už od výroby štandardne obsahujú moderné motorové oleje. Keramický vrstva dobre prilieha na kovové časti aj keď je motor studený. Tým je zaistené dobré mazanie aj pri studených štartoch, keď olej ešte nemé prevádzkovú teplotu. Antioxidanty chemického prvku bór poskytujú motorovému oleju lepšiu ochranu proti starnutiu, čo mu umožňuje dlhodobo udržiavať optimálny výkon.
Vďaka jedinečnému zloženiu olejového aditíva JLM Bortec poskytuje táto prísada dokonalú ochranu proti opotrebovaniu pohyblivých častí, ako sú piesty, piestne krúžky, ložiská a ventily. Olejová prísada JLM Bortec podstatne znižuje trenie medzi pohyblivými časťami, vďaka tomu sa znižuje vnútorný odpor. Vo výsledku veľmi výrazne klesá opotrebovanie dielov a zachováva sa rovnaký výkon a spotreba paliva ako pri novom aute.
JLM Bortec aditív je veľmi vhodný aj pre staršie opotrebované motory, alebo motory s vysokým nájazdom km. Existujúce opotrebovanie sa spomalí, čistiaci účinok oživý výkon motoru a keramická prísady vytesní vôle vzniknuté opotrebovaním. Výsledkom je ustálená spotreba paliva a znížená spotreba oleja.
Výhody
JLM Diesel DPF Spray 400ml je určený pre profesionálov v servisoch. Odstraňuje nečistoty, karbon a iné usadeniny v špinavých filtroch pevných častíc (DPF) rýchlo a efektívne bez potreby demontáže filtra.
Diesel DPF Spray je najrýchlejší a najlacnejší spôsob, ako pomôcť klientovi vrátiť sa späť na cestu čo najskôr a súčasne poskytnúť efektívnu návratnosť financíí v servise. JLM DPF Spray je ideálny pre servisy, ktoré servisujú autá s kontrolkou filtrov častíc.
Vozidlá, ktoré sa používajú na krátke cesty, alebo autá, ktoré nikdy nejazdia na diaľniciach, sa dostatočne neohrievajú, čo znamená, že v mnohých prípadoch regenáracia filtra DPF neprebehne úplne, alebo neprebehne vôbec. Diesel DPF Spray ponúka riešenie pre príznaky ako je strata výkonu alebo zvýšenie spotreby paliva, ktoré je spôsobené predovšetkým krátkymi kilometrami.
JLM Diesel DPF Spray obnovuje plnú kapacitu filtra pevných častíc a zaisťuje, že výfukové plyny môžu byť opäť vypudzované výfukom bez akéhokoľvek odporu. JLM Diesel DPF Spray vstrekujet do filtra tuhých častíc pred nútenou regeneráciou (pomocou testovacej jazdy alebo cez OBD).
Inštruktážne video
Informácie o produkte
JLM Diesel DPF Spray je sprej, ktorý sa dodáva v praktickom aerosolovom balení a obsahuje vysokú koncentráciu aktívnych zložiek na čistenie a rozpúšťanie nečistôt. JLM Diesel DPF Spray čistí a regeneruje špinavé a upchté filtre pevných častíc tým, že znižuje teplotu spaľovania častíc, čo znamená, že sa spaľuje skôr a rýchlejšie pri nižšej teplote motora. JLM Diesel DPF Spray sa môže použiť vo všetkých starých a nových dieselových motoroch vo všetkých vozidlách s filtrom pevných častíc.
Obsah jednej nádoby je dostatočný na spracovanie jedného filtra tuhých znečisťujúcich látok. JLM Diesel DPF Spray je nehorľavý, neobsahuje popol alebo kov a odparuje sa bez toho, aby zanechal zvyšky. V prípade tvrdých nečistôt odporúčame, aby sa motor a filter častíc vyčistili s čistiacou súpravou JL2230 / J02250 JLM DPF.
Výhody
- Rýchle čistenie a regenerácia DPF
- Rýchle a účinné čistenie filtra pevných častíc bez demontáže
- Predlžuje životnosť filtra pevných častíc
- Znižuje spotrebu paliva
- menej časté návštevy servisu
- Nižšie náklady na opravu
Návod na použitie
Pred použitím čistiacich prostriedkov JLM sa riaďte správnymi ochrannými opatreniami. Noste rukavice a ochranné okuliare počas celého procesu čistenia.
- Motor nechajte vychladnúť aby malo DPF medzi 20°C - 40°C
- Odstráňte snímač teploty a / alebo snímač tlaku
- Vložte rozstrekovaciu rúrku so špeciálnou tryskou do otvoru smerujúceho k filtru častíc
- Vystriekajte celý obsah nádoby do filtra pevných častíc (nechajte pôsobiť niekoľko minút - max 30 min)
- Namontujte snímač teploty a / alebo snímač tlaku
ODPORÚČANIE: Na dosiahnutie najlepších výsledkov pridajte JLM DPF Cleaner k palivovej nádrži po postreku v DPF Spray a pred regeneráciou
- Regenerujte DPF pomocou diagnostiky alebo pomocou testovacej jazdy
- Skontrolujte systém kódov motorov pre chybové kódy a odstráňte ich, ak je to potrebné