Vlastnosti
- čistí steny valcov, piesty, krúžky, ventily a podobne
- uvoľňuje zapečené piestne krúžky
- nepoškodzuje guferá a citlivé komponenty v motore
- rýchle a jednoduché použitie
- zlepšuje výkon
- zvyšuje efektivitu využitia paliva
Rieši zapečené piestne krúžky. Pomáha na preventívne udržanie dobrej kondície motorových pohyblivých častí. Predchádza usadzovaniu karbónu a vzniku nečistôt v olejovej náplni. Doporučujeme používať pri každej výmene olejovej náplne.
Použitie
- Zahrejte motor na prevádzkovú teplotu (teplota oleja 90C)
- Vypnite motor a pridajte JLM Engine Oil Flush Pro do motorového oleja pred výmenou oleja.
- Naštartujte a nechajte motor bežať na voľnobehu 15 minút. Ak je motor veľmi zanesený, alebo sú pripečené piestne krúžky, bude potrebné nechať motor bežať 20 - 25 min.
- Potom vymeňte olej a olejový filter ako obvykle.
- objem 250 ml určený na 3 až 5L oleja
Upozornenie: Motor musí bežať na voľnobehu. Nejazdite ani neakcelerujte.
Preplach motora JLM Engine Flush je vhodný pre benzínové, naftové aj LPG/CNG motory. Tiež je vhodný pre stacionárne spaľovacie motory ako sú generátory, centrály a ďaľšie.
Špecifikácia
JLM Engine Oil Flush Pro
Balenie: 250ml
Prečo práve GDI čistič od JLM?
Sme presvedčení, že náš GDI čistič priamych vstrekovačov je najlepší na trhu, ale samozrejme nedokáže vyriešiť všetky problémy v moderných benzínových motoroch.
Jemné nečistoty v olejovej náplni obmedzujú pohyb piestnych krúžkov a spôsobujú netesnosť vo valcoch. Aby nedošlo k strate kompresie, tak najlepším riešením je preplach olejovej náplne s prípravkom JLM Engine Flush pri každej výmene oleja.
Aj keď systém priameho vstrekovania paliva má tiež výhodu nižšej tvorby karbónu na sacích ventiloch a sedlách JLM GDI Injector Cleaner nedokáže vyčistiť upchaté sacie potrubia, ventil EGR a sedlá ventilov. Na tento účel spoločnosť JLM odporúča účinný čističa sania JLM Air Intake and EGR Cleaner ako údržbové aj preventívne opatrenie pre servisné opravy.
Vďaka novému aditívu na čistenie benzínových vstrekovačov GDI, spolu s preplachom olejovej náplne JLM Engine Flush a prípravku na čistenie sania a EGR spoločnosť JLM Lubricants ponúkať servisom komplexný rad produktov na detoxikácie a čistenie benzínových motorov s priamym vstrekovaním.
Obr.: Laboratórne testy na reálnych motoroch ukázali vyčistenie vstrekovačov do 1h po pridaní aditíva JLM GDI Cleaner. Vstrekovače zostali zároveň naďalej čisté počas ďalších min 28h bežiaceho testu.
Čo "hovoria" motory na palivo E10?
K problémom so zanesenými vstrekovačmi paliva prispieva ešte aj benzín E10 (s obsahom bio zložky - etanolu až 10 percent). Počiatočný problém je indikovaný zníženým výkonom a klepavým zvukom motoru. Použitie optimalizovanej technológie prísad GDI zabráni znečisteniu vstrekovačov, ktorá by mohla viesť až k zníženiu účinnosti motora na kritickú úroveň.
Vďaka novej a špičkovej technológii GDI aditíva je výkon motora spoľahlivo udržiavaný po celú dobu životnosti vozidla. Po aplikácii GDI aditíva sa odstránia nečistoty a celý vstrekovací systém bude udržiavaný v dobrej kondícii tak, aby mohol motor poskytnúť požadovaný výkon.
Animácia funkcie priame vstrekovania benzínu a priebehu čistenia vstrekovačov.
Účinný chemický vzorec zvyšuje nadštandardná kapacita stlačeného nosného plynu a tiež dôkladný výber aplikátora, aby sa zabránilo plytvaniu a znečisteniu okolia. Aj keď rozprašovacia dýza vydáva rovnomerné množstvo maziva, jej relatívne široký uhol nie je ideálny pre každé použitie. Z tohto dôvodu spoločnosť JLM Lubricants navrhla sklopnú predlžovaciu sondu, ktorá umožňuje presnejšie aplikovanie maziva. Na rozdiel od mnohých alternatívnych výrobkov, kde je predlžovacia sonda prilepená k telu aerosólu, často pomocou lepiacej pásky, Multi Spray JLM ju začleňuje ako súčasť dýzy, čím sa znižuje riziko jej nesprávneho umiestnenia alebo straty.
Použitie sady
1. Do palivovej nádrže na 50 až 70 litrov nafty, pridajte celý objem aditíva JLM Diesel Extreme Clean 1L. Môžete pridať pred tankovaním, alebo aj po natankovaní nafty. Aditívum môže byť pridané aj do prémiovej nafty.
2. Aby sa dosiahol čo najlepší čistiaci efekt, doporučujeme jazdu vo vyšších otáčkach. Napríklad jazdou po diaľnici so zaradeným nižším prevodovým stupňom, tak aby mal motor cca 3000 ot./min. Alebo svižnou jazdou tak, aby bol motor občasne vytáčaný cez 3000 ot./min. Výrobca doporučuje takúto jazdu vo vyšších otáčkach aspoň po dobu 30 min. s aditívovanou naftou. Nie je nutné jazdiť vo vyšších otáčkach 30 min. bez prerušenia.
3. Po vyjazdení celej nádrže s aditívom Extreme Clean vymeňte motorový olej s preplachom JLM Engine Oil Flush. Zahrejte motor na prevádzkovú teplotu (teplota oleja 90C) Vypnite motor a pridajte JLM Engine Oil Flush do motorového oleja pred výmenou oleja. Naštartujte a nechajte motor bežať na voľnobehu 15 minút. Ak je motor veľmi zanesený, alebo sú pripečené piestne krúžky, bude potrebné nechať motor bežať 20 - 25 min. Potom vymeňte olej a olejový filter ako obvykle. Objem 250 ml preplachu Engine Flush je určený na 3 až 5L oleja. Ak je olejová náplň väčšia ako 5,5 litra, použite 2 balenie Engine Flush.
4. Do nového oleja nalejte keramickú ochranu motora Bortec. Keramika Bortec je najnovšej generácie ochrany motora, ktorá umožňuje motorovému oleju ešte lepšiu ochranu jednotlivých motorových komponentov a pomáha znižovať spotrebu paliva. JLM Bortec neobsahuje žiadne pevné častice. To znamená, že je úplne tekutý a ešte účinnejší, ako bežné prísady určené na minimalizovanie opotrebenia a trecieho odporu medzi pohyblivými časťami v spaľovacích motorov. Keramika Bortec môže byť použitá do nových aut, ktoré práve zišli z výrobnej linky a tak isto do motorov s vysokým nájazdom kilometrov.
Ako často dekarbonizovať?
Dekarbonizačnú sadu je možné použiť pri každej výmene oleja pri štandardných výmenných intervaloch po 10 až 15 tis. km. Tá to sada je určená pre všetky naftové motory najnovších generácií s DPF filtrom. Je veľmi vhodná aj pre staršie naftové motory s turbom aj bez turba.
Sada obsahuje
Ako použiť jednotlivé produkty?
Zvýšenú dymivosť pri naftových motoroch často spôsobuje zanesené sanie, EGR, turbo, zvýšená spotreba oleja prípadne zanesené naftové vstrekovače.
1.) Preto pred testom emisíí doporučujeme vymeniť olej s preplachom JLM Engine Oil Flush. Tento produkt dokáže uvoľniť zapečené piestne krúžky a odstrániť nečistoty a kaly v olejových kanáloch.
2.) Ak je zvýšená spotreba oleja, do novej olejovej náplne pridajte JLM Stop Smoke, ktorý dokáže vytesniť vôľe vzniknuté opotrebením a znížiť tak spaľovaie oleja.
3.) Do nafty cca na 40L až 50L pridajte JLM Diesel Extreme Clean a najazdite aspon 100 km svižnejšou jazdou. Tento produkt veľmi účinne čistí naftové vstrekovače, spaľovaciu komoru, ale práve vyššími otáčkami pri svižnejšej jazde dokáže účinne čistiť aj turbo a výfukové potrubie. Reálne testy s prípravkom JLM extreme clean ukázali zníženie dymivosti pri Škode Octavii 1.9 TDI 2003 z 1,13 na 0,7
Upozornenie a doporučenie
Samozrejmou podmienkou na uspešný test emiisií je správna funkčnosť systémov ako je turbo, vstrekovače, váha vzduchu, diferenciálne snímače tlakov, DPF, atď. Doporučujeme pred testom emisí prekontrolovať tieto systémy v overenom servise vrátane tesnosti výfukového potrubia.
Sada obsahuje
1xJLM Diesel Extreme Clean - Účinný čistič palivoveho systému
1x JLM Engine Oil Flush Profi 250ml
1x JLM Stop Smoke Profi 250ml
Dávkovacie zariadenie JLM vďaka použitiu vysoko kvalitných komponentov z nehrdzavejúcej ocele a mosadzi nepodlieha korózii, čím je zaistená jeho dlhá životnosť a spoľahlivosť. Moderný a kompaktný design umožňuje jednoduchú inštaláciu do motorového priestoru všetkých značiek vozidiel.
Dávkovacie zariadenie JLM vďaka použitiu vysoko kvalitných komponentov z nehrdzavejúcej ocele a mosadzi nepodlieha korózii, čím je zaistená jeho dlhá životnosť a spoľahlivosť. Moderný a kompaktný design umožňuje jednoduchú inštaláciu do motorového priestoru všetkých značiek vozidiel.
JLM Petrol Extreme Clean vám pomôže vyriešiť tento problém. V kombinácii s použitím produktu proti úniku oleja JLM Stop Smoke prejdete testom emisií bez veľkých investícií. Nalejte JLM Extreme Clean do benzínu a jazdite aspoň 30 min vo vyšších otáčkach, aby sa dosiahla maximálna účinnosť.