• Home
  • Auto-moto
  • Pridať eshop
  • Administrovať tovar
  • Ako hľadať?
Dobrá-kúpa.sk - katalóg tovaru

AUTOKING Autokozmetika a autopríslušenstvo

Starajte sa o Vaše vozidlo kráľovsky s Autokingom! V našom e-shope nájdete rôzne autodoplnky, príslušenstvo, náradie a niečo pre vybavenie Vašej dielne. Taktiež ponúkame autochémiu, lakýrnické potreby a prevádzkové kvapaliny a oleje.
JLM Diesel Extreme Clean 1L - dekarbonizácia naftových motorov
JLM Diesel Extreme Clean 1L - dekarbonizácia naftových motorov

Vlastnosti:
- obnovuje výkon
- rieši všetky bežné problémy súvisiace s naftovými motormi
- znižuje spotrebu pohonných hmôt (zanesený palivový systém / zle fungujúce DPF) 
- výrazne znižuje emisie
- vhodný pre všetky naftové motory s DPF   

 

Máte problém prejsť testom emisií? 

 problem-prejst-emisie
JLM Diesel Extreme Clean vám pomôže vyriešiť tento problém. V kombinácii s použitím produktu proti úniku oleja JLM Stop Smoke prejdete testom emisií bez veľkých investícií. Nalejte JLM Extreme Clean do nafty a jazdite aspoň 30 min vo vyšších otáčkach, aby sa dosiahla maximálna účinnosť. 
 
Test emisií s aditívom JLM Extreme cleaner čítajte tu ...
 
 
Po aplikovaní čistiaceho aditíva JLM Diesel Extreme Clean je prečistený systém turbodúchadla, výfukový systém s filtrom pevných častíc (DPF) a tak isto sú dôkladne prečistené nasávacie ventily, ventil EGR a vstrekovače. JLM Diesel Extreme Clean rozpúšťa nečistoty, ktoré spôsobujú nepravidelný chod motoru pri voľnobeu, výrazne znižuje emisie výfukových plynov, zlepšuje spotrebu paliva a premazáva všetky pohyblivé časti motora. Okrem čistenia a mazania JLM Diesel Extreme Clean stabilizuje palivo v nádrži a zabraňuje rastu rias.
 
Po pridaní aditíva aktívne komponenty v JLM Diesel Extreme Clean najskôr dôkladne a účinne odstraňujú usadeniny sadzí z častí palivového systému a motora. Potom po čistení sú diely mazané a chránené proti oxidácii a iným usadeninám, ktoré by mohli nepriaznivo ovplyvniť výkon motoru.
 
JLM Diesel Extreme Clean tiež obsahuje cetánový posilovač. Zvýšenie cetánového čísla zaručuje lepšie spaľovanie paliva. Výsledkom je, že motor beží rovnomerne aj pri voľnobehu a zlepší sa výkon motoru.
 
Dávkovanie
- nalejte celý objem aditíva (1L) do palivovej nádrže na 50 až 70 litrov nafty
- pridajte jeden liter aditíva do nádrže každých 6000 kilometrov, aby ste dosiahli maximálne a trvalé výsledky
 
JLM Diesel Extreme Clean kombinuje výhody všetkých jednotlivých naftových prísad a môže byť použitý vo všetkých starých a nových vozidlách aj s filtrom pevných častíc (DPF / FAP) vrátane systémov common rail a čerpadlo-tryska (PD).
 
 
Test emisií po aditivovaní nafty s Extreme Cleanerom
 
Obľúbené a extra účinné aditívum do nafty
 
Ako funguje JLM Diesel Extreme Clean
 
 
42,70 €

JLM
JLM Diesel Extreme Clean Heavy Duty - dekarbonizácia motorov LKW
JLM Diesel Extreme Clean Heavy Duty - dekarbonizácia motorov LKW
JLM Diesel Extreme Clean HD nielen vyčistí celý palivový systém, ale obsahuje aj cér (FBC), ktorý podporuje čistenie filtra pevných častíc (DPF/FAP) a udržiava ho v čistote. Cér výrazne znižuje teplotu vznietenia sadzí zachytených vo filtri pevných častíc a optimalizuje periodické spaľovanie nahromadených sadzí, čo je proces známy ako regenerácia filtra.
 
Jedinečná kombinácia čistého palivového systému, čistého spaľovania s nižšími emisiami a časticami sadzí, ktoré sa spaľujú oveľa rýchlejšie, pomôže udržať katalyzátor, systém recirkulácie výfukových plynov (EGR), ako aj turbokompresor a jeho lopatky s premenlivou geometriou čisté od usadenín.
 
Výhody 
- Prémiové aditívum do nafty „všetko v jednom“, ktoré čistí vstrekovače, ventily, spaľovaciu komoru, turbo a DPF. 
- Pomáha udržiavať katalyzátor a EGR čistý. 
- Obnovuje stratený výkon spôsobený znečisteným a neúčinným palivovým systémom. 
- Zabraňuje strate výkonu spôsobenej zaneseným filtrom pevných častíc a neúplným spaľovaním sadzí. 
- Znižuje spotrebu paliva súvisiacu so znečisteným palivovým systémom alebo zle fungujúcim filtrom pevných častíc. 
- Zvyšuje cetánové číslo až o 5 bodov, čo vedie k čistejšiemu a úplnému spaľovaniu. 
- Predlžuje životnosť drahého filtra pevných častíc. 
- Výrazne znižuje emisie nebezpečných výfukových plynov bez sekundárnych emisií. 
- Premazáva palivové čerpadlo a poskytuje vynikajúcu ochranu proti korózii. 
- Môže sa použiť pre všetky dieselové motory so štandardnými alebo dodatočne namontovanými filtrami pevných častíc.
 
Vnútorné usadeniny naftových vstrekovačov (IDID)
Tvorba usadenín na hrote vstrekovača, pieste a ihle má za následok: 
- ťažkosti so štartovaním motora 
- neštartovanie motora
- vibrácie alebo chvenie motora
- zvýšený hluk motora
 
Vonkajšie usadeniny vstrekovača nafty (EDID, otvor na striekanie)
Trysky moderných dieselových motorov majú extrémne malé priemery otvorov na vstrekovanie nafty. Vnútri a okolo rozprašovacích otvorov sa môžu tvoriť usadeniny, ktoré znižujú množstvo vstrekovaného paliva alebo narúšajú štruktúru rozstreku. To spôsobuje stratu výkonu motora a vyššiu spotrebu paliva. Okrem toho to má za následok nedokonalé spaľovanie, ktoré spôsobuje vyššie emisie a ešte väčšiu tvorbu usadenín. JLM Diesel Extreme Clean HD je veľmi účinný na čistenie vnútorných aj vonkajších usadením vstrekovačov nafty.
 
Použitie
Určený pre všetky dieselové motory s turbodúchadlom alebo bez neho, ktoré sú poháňané naftou s nízkym alebo normálnym obsahom síry a biopaliva B7, B10 a B20.
 
Dávkovanie
- Pred použitím pretrepte a nalejte pred tankovaním paliva.
- Celý objem aditíva (1 l) je určený na 500 litrov nafty. Dodržte dávkovanie!
- Pridajte jeden liter aditíva do nádrže v prípade problémov alebo preventívne každých 10 tis. km.
74,80 €

JLM
JLM Diesel Fuel Injection System Cleaner Heavy Duty – čistič vstrekovačov a palivovej sústavy LKW
JLM Diesel Fuel Injection System Cleaner Heavy Duty – čistič vstrekovačov a palivovej sústavy LKW
Výhody 
- odstraňuje karbónové usadeniny zo vstrekovačov paliva
- obnovuje optimálne rozprašovanie paliva na vstrekovačoch
- zlepšuje spaľovanie a zvyšuje cetánové číslo
- premazáva palivové čerpadlo a zabraňuje zadieraniu vstrekovacích hrotov
- znižuje koróziu a opotrebovanie 
- znižuje hluk motora
- znižuje spotrebu paliva a náklady na údržbu
- zlepšuje štartovací výkon a eliminuje klepanie pri čiastočnom zaťažení 
- znižuje emisie nebezpečných výfukových plynov
 
Použitie
Určené pre všetky dieselové motory s turbodúchadlom alebo bez neho, ktoré sú poháňané naftou s nízkym alebo normálnym obsahom síry a biopaliva B7, B10 a B20.
 
Dávkovanie
- aditívum nalejte do nádrže na naftu pred jej naplnením 
- pred použitím pretrepte
- celý objem aditíva (1L) určený na 500 litrov nafty. Dodržte dávkovanie!
- pridajte jeden liter aditíva do nádrže v prípade problémov alebo preventívne každých 10 tis. km
53,25 €

JLM
JLM Diesel Injector Cleaner Pro 250ml
JLM Diesel Injector Cleaner Pro 250ml
Informácie o produkte
Dieselová technológia sa vyvíja stále rýchlejšie v dôsledku neustáleho sprísňovania emisných predpisov a požiadaviek týkajúcich sa spotreby paliva. To je dôvod, prečo sú prísady do palív stále dôležitejšie. Prísady do nafty umožňujú dobré fungovanie motora, čo pomáha vyhnúť sa problémom a nákladným opravám.
 
JLM Diesel Injector Cleaner Pro čistí všetky súčasti palivového systému. V dôsledku toho motor funguje lepšie, nestráca výkon a dochádza k zníženiu spotreby paliva.
 
Máte problém s výkonom?
Sú problémy so vstrekovačmi?
Alebo ste si všimli čierny dym z výfuku?
Beží motor nepravidelne, kolíšu otáčky pri voľnobehu?
 
Potom pridajte 250 mililitrov JLM Diesel Injector Cleaner do plnej nádrže nafty prostredníctvom plniaceho otvoru. Diesel  Injector Cleaner zabraňuje rastu rias v palivovej nádrži a pohlcuje vodu.
 
Výhody
- Vyčistí celý palivový systém
- Redukuje usadeniny v DPF filtri
- Zlepšuje spotrebu paliva
- Znížuje emisie CO2
- Zlepšuje cetánové číslo až o šesť jednotiek
- Chráni pred koróziou
- Zabraňuje rastu rias v palivovej nádrži
 
 
Použitie
Používajte každých 5 000 km, alebo keď má motor problém so vstrekovaním paliva, čierny dym alebo nepravidelný chod motora.
- Pridajte 250 ml do jednej nádrže nafty pred alebo po natankovaní
- Jedno balenie 250 ml dostatočne aditivuje až 70L nafty
- Minimálne doporučené dávkovanie je 250 ml aditíva na 40 litrov nafty
- Čistí palivový systém a vstrekovače po naliatí do jednej palivovej nádrže
- Na dosiahnutie najlepších výsledkov pridávajte do paliva každých 5000 km 
 
11,50 €

JLM
JLM Diesel Intake Extreme Clean Fluid Pack - chémia na dekarbonizáciu
JLM Diesel Intake Extreme Clean Fluid Pack - chémia na dekarbonizáciu

Profesionálna chémia na dvojstupňovú chemickú dekarbonizáciu. Chémia sa používa ako náplň na do aplikačnej tlakovej nádoby JLM Intake Diesel Extreme Clean.

Obsah balenia:
Kvapalina na čistenie 375ml  1x
Kvapalina na preplach 500ml  1x
 

Vlastnosti 

  • Inovatívne dvojstupnové čistenie s maximálnou účinnosťou
  • Efektívne čistí sanie, spaľovacie komory, ventily, vstrekovače a turbo
  • Unikátny vysoko účinný a tepelne odolný čistiaci roztok pre variabilné turbá
  • Obnovuje výkon motoru, optimalizuje spotrebu paliva, voľnobeh a štartovanie
  • Monitorovaný dávkovací systém dávkuje čistiacu chémiu tak aby nedochádzalo ku klepaniu motora
  • Predlžuje životnosť drahých komponentov ako je DPF a katalyzátor
  • Znížuje škodlivé emisie a škodlivé výfukové plyny
  • Vhodné pre všetky motory s turbom alebo bez turba. Nepoškodzuje katalyzátor a Filter pevných častíc
  • Obe zložky - čistiaca aj preplachová zmes niesu definované ako nebezpečné kvapaliny

 

Test obnovenia výkonu Mitsubishi po chemickej dekarbonizácii
 

Test výkonu po odkarbonovaní motoru pomocou JLM Diesel Intake Extreme Clean

 

Inštruktážne video na dekarbonizáciu motoru

 

68,40 €

JLM
JLM Diesel Particulate Filter Cleaner 375ml - unikátny čistič DPF
JLM Diesel Particulate Filter Cleaner 375ml - unikátny čistič DPF

Čistič filtrov pevných častíc JLM je jeden z najlepších čistiacich prostriedkov na trhu na čistenie filtra pevných častíc. JLM DPF Cleaner obsahuje vysokú koncentráciu patentovanej aktívnej prísady platiny a céru.

 
Informácie o produkte
Všetky moderné automobily s naftovým motorom majú filtre na filtráciu pevných častíc. Filter zachytáva neúplne spálené palivo (sadze) z motora, ktoré by inak skončilo v prostredí. V priebehu času sa filter naplní. Elektronika vozidla zaručuje, že tieto sadze sa spália počas jazdy po diaľnici alebo pri vysokom zaťažení motora. Tomuto procesu sa hovorí regenerácia.
 
Článok o patente JLM aditiva pre DPF na báze zlúčenín céru a platiny
 
Avšak mnohé autá vykonávajú len krátke jazdy, v dôsledku čoho sa motor vôbec nenamáha. V dôsledku toho nedochádza k regenerácii a sadze sa naďalej hromadia v DPF. Nakoniec sa zablokuje filter, na prístrojovej doske sa rozsvieti oranžové kontrolné svetlo s symbolom filtra tuhých znečisťujúcich látok a vozidlo musí byť odvezené do servisu.
 
JLM Diesel Particulate Filter Cleaner rieši tento špecifický problém. Nie je potrebné demontovať filter pevných častíc. To šetrí čas, a preto peniaze. Pridajte obsah fľaše do plnej nádrže s palivom a znova pokračujte v jazde. Čistič zabezpečuje, že sadze v filtri tuhých častíc vznietia pri nízkej rýchlosti, keď je motor pod ľahkým zaťažením a dokonca aj počas krátkych jázd.
 
Okrem čistiaceho prostriedku prípravok znižuje emisie HC a CO a emisie sadzí takmer o 20 percent.  Navyše tento prostriedok zaisťuje, že vo DPF filtri sa ukladá menej sadzí, čo znamená, že zákazník nemusí riešiť servis DPF filtru tak často. JLM čistič filtru pevných častíc takisto udržuje motor a filter častíc v dobrej kondícii, čo má za následok lepší výkon a nižšiu spotrebu paliva.
 
Vlastnosti
- upravuje regeneráciu filtra pevných častíc
- čistí bez nutnosti rozoberania DPF filtra
- nieje nutný vysoký výkon motora na regeneráciu
- znižuje spotrebu paliva
- znižuje množstvo sadzí akumulovaných v DPF
- nižšie prevádzkové naklady na opravu DPF
- vyhovuje VERT a EPA štandardom
 
Video ako funguje prísada na čistenie DPF
 
Výhody
Bežné čistiace prostriedky obsahujú železo na iniciovanie regeneračného procesu. JLM Čistič filtrov DPF obsahuje vysokú koncentráciu patentovanej zlúčeniny platiny a céru. Kombinácia platiny a ceru zaisťuje v prvom rade výrazne zlepšenú regeneráciu a čistenie filtra pevných častíc v porovnaní s bežnými čistiacimi prostriedkami. Čím vyššia je koncentrácia platiny, tým lepšia je regenerácia.
 
Pretože čistiace prostriedky JLM neobsahujú žiadne železo na rozdiel od ostatných výrobcov, vo filtri pevných častíc sa minimalizuje tvorba popola. Výsledkom je predĺženie životnosti filtra.
 
Výrobcovia konvenčných čistiacich prostriedkov znižujú množstvo železa v prísadách. Výsledkom je drastické zníženie regeneračného výkonu. Preto doporučujeme používať inovatívny JLM čistič filtra pevných častíc. Tento produkt obnovuje výfukový systém a tým aj spotrebu paliva, výkon a emisie výfukových plynov do pôvodného stavu v továrňach. JLM Diesel Particulate Filter Cleaner je dokázané, že je vhodný pre osobné automobily, úžitkové vozidlá a ťažké dieselové retrofitné systémy.
 
Po vyčistení filtra pomocou čističa filtrov pevných častíc naftového motora sa môže preventívne udržiavať s použitím Diesel DPF ReGen Plus 250 ml. 

 

Článok ako funguje filter pevných častíc v naftových motoroch (DPF / FAP filter)

 Návod na použitie

- Pridajte 375 ml čistiaceho prostriedku JLM DPF na 60 litrov motorovej nafty pred alebo po doplnení paliva.
- Pridaním čistiaceho prostriedku JLM DPF Cleaner do nádrže s naftou každých 5 000 kilometrov zabezpečíte úplné regenerovanie filtra bez ohľadu na typ DPF a bez ohľadu na jazdné podmienky 
 

Video o výrobku JLM Diesel Particulate Filter Cleaner

 

 

31,00 €

JLM
JLM Diesel Rapid Fuel System Cleaner - preplach vstrekovačov
JLM Diesel Rapid Fuel System Cleaner - preplach vstrekovačov
JLM Diesel Fuel System Flush je vysoko koncentrovaný čistič naftového systému, ktorý vstupuje do motora nezriedený cez palivový filter a odstraňuje usadeniny sadzí v palivovej systéme, z injektorov, ventilov, piestov a zo spaľovacej komory.
 
Sadze sa vyskytujú v dieselových motoroch v dôsledku spaľovania motorovej nafty. Sadze sa okrem iného ukladajú na ventiloch, piestoch a dieselových vstrekovačoch. Vďaka prísnym environmentálnym predpisom je spaľovanie v dieselových motoroch regulované s extrémnou presnosťou pomocou elektroniky. V dôsledku usadenín sadzí na naftových vstrekovačov sa spaľovanie paliva postupne zhoršuje.
 
Zo začiatku si ani nevšimnete žiadne vnútorné nahromadenie nečistôt, ale vzhľadom na starnutie motora a množstvo najazdených kilometrov sa stráca výkon a motor začne byť menej efektívny. Okrem iného nárast nečistôt spôsobuje, že piestne krúžky sa prilepia k piestu a už nie sú schopné tlačiť na stenu valca. V dôsledku toho dochádza k úniku oleja medzi piestami a stenou valca, tlak vo valcoch klesá a spotreba oleja sa zvyšuje, pretože olejový krúžok už nezachytáva všetok olej.
 
Pomôžte autu prejst emisnou skúškou.
Usadzovanie sadzí v motore je neoddeliteľne spojené s emisiami nečistôt vo výfukových plynoch. Každé 2 roky je potrebne okrem STK urobiť aj emisnú skúšku. Prípravok JLM Diesel Fuel System Flush vám pomôže, aby ste skúškou emisií úspešne prešli.
 
Vzhľadom na to, že JLM Diesel Fuel System Flush čistí palivový systém, odstránia sa usadeniny sadzí a emisie sadzí sa znížia. Vysoko koncentrovaný čistiaci prostriedok sa skladá zo špeciálne vyvinutých a jedinečných kombinácií prísad. Tieto prísady rýchlo čistia palivový systém a pomáhajú motoru zlepšovať jeho výkon. JLM Diesel Fuel System Flush takisto zabraňuje problémom s motorom, ako je napríklad klepanie a nepravidelné voľnobežné otáčky.
 
JLM Diesel Fuel System Flush je vhodný na vnútorné čistenie všetkých (vážne) kontaminovaných starých a nových dieselových motorov a na riešenie menej známych porúch naftových motorov. JLM Diesel Fuel System Flush tiež zabraňuje tomu, aby nedošlo k poruche jednotlivých častí motora v dôsledku nahromadenia nečistôt. Aby sa motor udržal čistý a aby sa zabezpečil optimálny výkon, môžete použiť Diesel Fuel System Cleaner Pro.
 
Vymeňte aj palivový filter
Na dosiahnutie najlepších výsledkov odporúčame vymeniť palivový filter predtým, než začnete používať JLM Diesel Fuel System Flush. Naplňte nový filter s aditívom a nechajte motor bežať priamo na tomto aditíve. Zvyšok aditíva Diesel Fuel System Flush, ktorý zostane, sa môže pridať do palivu v nádrži.
 
 
Výhody
- Znižuje spotrebu paliva
- Znížuje spotrebu oleja
- Chráni paliový systém pred koróziou
- Znižuje škodlivé emisie 
- Prečisťuje sacie potrubie, palivové čerpadlo, vstrekovacie čerpadlá, ventily
- Obnovuje výkon motoru
- Upravuje nepravidelný chod motora na voľnobehu
- Môže byť použitý vo všetkých dieselových motoroch (nových aj starších) buď na prevenciu, alebo na odstránenie problémov s motorom.
 
Návod na použitie
- Nájdite, kde je umiestnený palivový filter a vyberte ho z auta
- Naplňte nový palivový filter aditívom JLM Diesel Fuel System Flush 
- Znovu vložte nový palivový filter do auta
- Pridajte zvyšnú kvapalinu do nádrže na naftu
- Naštartujte a urobte skúšobnú jazdu
 
Dávkovanie
Jedna dávka 500 mililitrov stačí na jedno ošetrenie vo väčšine prípadov.
V prípade potreby použite dvojnásobnú dávku.
 
 
Preplach vstrekovačov pridaním aditíva do palivového filtra
 
 
Preplach vstrekovačov - motor beží priamo na aditíve

 
Inštruktážne video
 
 
17,70 €

JLM
JLM Diesel Turbo Cleaner 500ml
JLM Diesel Turbo Cleaner 500ml

Ak jazdíte často krátke vzdialenosti, alebo často stojíte v dopravných zápchat tak turbo nieje zaťažované a nedokáže sa dostatočne "vypáliť". To sa môže prejaviť v priebehu času. Kvôli nečistotám a sadziam môže byť turbo úplne znečistené. Ak je turbo zanesené nečistotami, existuje riziko opotrebovania a navyše sa môže turbínové koleso VGT (turbo kompresor s premennou geometriou) zadrieť. Lopatky turba sa už nemôžu správne otáčať a turbo nefunguje správene, je hlučné a časom je potrebná jeho výmena, alebo repas. Nahradenie je veľmi nákladné a často dokonca zbytočné. Dôkladné čistenie turbo - bez demontáže je najhospodárnejším a logickým ďalším krokom.

 
Riešením na vyčistenie turba a tak isto na prevenciu pred zanesením je použiť prípravok JLM Turbo Cleaner. Tento overený produkt funguje jednoducho a účinne. JLM Turbo Cleaner bol vyvinutý s cieľom obnoviť výkon motora, znížiť emisie sadzí a je vhodný pre všetky dieselové motory. Stačí pridať JLM Turbo Cleaner do palivovej nádže a vyjazdiť nádrž.
 
Výhody
- čistí turbo od nečistôt a sadzí (soot)
- predlžuje životnosť turba
- čistí VGT turbo - s variabilnou geometriou
- obnovuje výkon motoru
- vhodne pre všetky naftové motory aj s DPF filtrom
- vhodne aj pre BIO naftu
 
 
Použitie
Pridajte celý objem (500 ml) plechovky na maximálne 70 litrov. Vhodné pre všetky dieselové motory s filtrom pevných častíc DPF aj bez neho. Pre lepšiu účinnosť je možné naliať prípravok na menší objem nafty. Doporučujeme ale minimálny objem 40 litrov nafty.
Pridajte jeden liter aditíva do nádrže každých 6000 kilometrov, aby ste dosiahli maximálne a trvalé výsledky.
 
Aby sa dosiahol čo najlepší čistiaci efekt, je potrebné dostatočne zaťažiť turbo aspoň na 30 min. Znamená to jazdiť svižnou jazdou, alebo jazdou po diaľnici kde je možné vytáčať motor aspoň na 3000 otáčok / min. 
 
  
 
 
Ako môže prípravok do nafty vyčistiť turbo?
 

Toto je častá otázka, ktorú si motoristi kladú, ale odpoveď je jednoduchá. Principiálne to funguje tak isto, ako keď sa aditívom do paliva čistí výfukový systém, alebo DPF filter.

V tomto prípade výfukové plyny z aditivovanej nafty dokážu vyčistiť - vypáliť turbo a odstrániť usadeniny a karbón. Turbo je poháňané výfukovými plynmi, ktoré hlavne pri znečistenej nafte a nízkych otáčkach, tvoria nadmerné množstvo sadzí.  Sadze sa v dôsledku teploty a tlaku menia na karbón,  ktorý sa usádza sa na stenách a lopatkách turba. JLM Turbo Cleaner dokáže tento nános minimalizovať a udržať turbo čisté. Výfukové splodiny, po naliatí aditíva, obsahujú častice, ktoré karbón vypália. Podmienkou je ale dostatočne zaťažiť turbo svižnou jazdou, aby malo vyšší tlak. Reálne výsledky je možné sledovať už po nájazde 100 km.

 

25,60 €

JLM
JLM Direct Injector Valve Cleaner - čistič ventilov priameho vstrekovania
JLM Direct Injector Valve Cleaner - čistič ventilov priameho vstrekovania

Nevýhodou premiestnenia vstrekovačov paliva zo sania do spaľovacej komory pri motoroch s priamym vstrekovaním je to, že najmä sacie ventily nie sú omývané benzínom a dochádza k ich zanášaniu nečistotami. Dôsledkom kombinácii odvetrávania kľukovej skrine a usadenín z recirkulácie výfukových plynov sa karbón rýchlo hromadí aj vo vstupe sania vzduchu a značne dusí motor. Keďže sú tieto karbónové usadeniny pri vstupe do hlavy valcov vystavené vyšším teplotám, pripekajú sa na povrch, čo komplikuje ich odstránenie.

Čistič ventilov priameho vstrekovania od JLM je jeden zo sady veľmi účinných produktov na odstránenie škodlivých uhlíkových usadenín, ktoré postihujú moderné motory. Na dosiahnutie najlepších výsledkov doporučujeme používať spolu s aditívom na čistenie vstrekovačov GDI od spoločnosti JLM (len pre benzínové motory) a sprejom na čistenie EGR a nasávania vzduchu (benzín aj naftu) od spoločnosti JLM. 

 

Vlastnosti
- Určené pre benzínové a naftové motory s priamym vstrekovaním
- vhodné pre hybridné motory
- Špeciálne zloženie pre vysokoteplotné karbónové usadeniny
- Obnovuje efektivitu motora
- Čistí ventily, spaľovacie komory a korunky piestov
 
Ľahko použiteľný sprej JLM Direct Injection Valve Cleaner - čistič ventilov priameho vstrekovania obsahuje špeciálne čistiace povrchovo aktívne látky, ktoré uvoľňujú a odstraňujú pripečený uhlík efektívnejšie ako alternatívne produkty, ktoré sa spoliehajú len na rozpúšťadlá. Keď čistiaci roztok prechádza do motora, chemické zloženie nie je agresívne a je neškodná pre filtre pevných častíc a katalyzátory.
 
JLM čistič ventilov priameho sania čistí nielen ventily, ale aj celú spaľovaciu komoru. Výsledkom je zvýšená účinnosť motora a znížené emisie výfukových plynov, najmä oxidu uhoľnatého (CO) a uhľovodíkov (HC), ktorých výhodou je lepší výkon pri studenom štarte.
 
Spôsob použitia
Tento produkt je určený len na profesionálne použitie!
 
Spoločnosť JLM navrhla svoj čistič ventilov priameho vstrekovania pre jednoduché použitie. Namiesto toho, aby vyžadoval priamy prístup k sacím traktom hlavy valcov, produkt vstupuje do nasávania vzduchu zohriateho motora, čím sa predchádza rozsiahlej demontáži.
 
Sprej pretrepávajte aspoň dve minúty a sprej nasmerujte do prívodu v malých dávkach nepresahujúcich tri sekundy. Nikdy nedovoľte, aby čistič prechádzal cez medzichladič ani nevnikal do vlnitých/spletených gumových hadíc, ktoré môžu spôsobiť hromadenie roztoku.
 
Vyberte najlepší prístupový bod, kadiaľ budete aplikovať prípravok a postupujte takto:
1. Naštartujte motor, uistite sa, že má normálnu prevádzkovú teplotu a nechajte ho bežať pri voľnobežných otáčkach.
2. Produkt striekajte v krátkych intervaloch (cca 3 sekundy) do sacieho potrubia. Otáčky motora sa môžu zvýšiť alebo znížiť s každou aplikáciou. Pred opätovným striekaním nechajte otáčky motora stabilizovať.
3. Ak sa otáčky motora zvýšia alebo spozorujete klepanie/cvakanie/cinkanie, prestaňte striekať a nechajte motor bežať na voľnobeh. Nestláčajte plynový pedál.
4. Keď miniete polovicu objemu spreju, nechajte motor bežať na voľnobeh ďalšie dve minúty, potom opäť pokračujte.
5. Keď sa aerosól minie, nechajte motor bežať na voľnobeh ďalšie dve minúty.
6. Zastavte motor a znovu namontujte sací systém.
7. Znova naštartujte motor a krátko zvýšte otáčky na 2 500 ot./min. a znova ho nechajte bežať na voľnobeh. Opakujte 10x. Prípadne sa vydajte na krátku jazdu 5-8 km.
8. Pred zastavením motora ho nechajte opäť bežať na voľnobeh aspoň jednu minútu.
9. JLM Čistič ventilov priameho vstrekovania by sa mal používať v dobre vetranom priestore. Používajte rukavice aj ochranu očí.
 
17,90 €

JLM
JLM DPF Cleaner Heavy Duty 1L - čistič DPF
JLM DPF Cleaner Heavy Duty 1L - čistič DPF

 

Informácie o produkte
Všetky moderné automobily s naftovým motorom majú filtre na filtráciu pevných častíc. Filter zachytáva neúplne spálené palivo (sadze) z motora, ktoré by inak skončilo v prostredí. V priebehu času sa filter naplní. Elektronika vozidla zaručuje, že tieto sadze sa spália počas jazdy po diaľnici alebo pri vysokom zaťažení motora. Tomuto procesu sa hovorí regenerácia.
 
Článok o patente JLM aditiva pre DPF na báze zlúčenín céru a platiny
 
Avšak mnohé autá vykonávajú len krátke jazdy, v dôsledku čoho sa motor vôbec nenamáha. V dôsledku toho nedochádza k regenerácii a sadze sa naďalej hromadia v DPF. Nakoniec sa zablokuje filter, na prístrojovej doske sa rozsvieti oranžové kontrolné svetlo s symbolom filtra tuhých znečisťujúcich látok a vozidlo musí byť odvezené do servisu.
 
JLM Diesel Particulate Filter Cleaner rieši tento špecifický problém. Nie je potrebné demontovať filter pevných častíc. To šetrí čas, a preto peniaze. Pridajte obsah fľaše do plnej nádrže s palivom a znova pokračujte v jazde. Čistič zabezpečuje, že sadze v filtri tuhých častíc vznietia pri nízkej rýchlosti, keď je motor pod ľahkým zaťažením a dokonca aj počas krátkych jázd.
 
Okrem čistiaceho prostriedku prípravok znižuje emisie HC a CO a emisie sadzí takmer o 20 percent.  Navyše tento prostriedok zaisťuje, že vo DPF filtri sa ukladá menej sadzí, čo znamená, že zákazník nemusí riešiť servis DPF filtru tak často. JLM čistič filtru pevných častíc takisto udržuje motor a filter častíc v dobrej kondícii, čo má za následok lepší výkon a nižšiu spotrebu paliva. 
 
cistic-dpf-nakladne-auta
 
Vlastnosti
- znižuje množstvo sadzí akumulovaných v DPF
- viditeľne znižuje dymivosť
- zvyšuje mazivosť a stabilitu nafty
- vynikajúca čistiaca účinnosť katalyzátorov
- čistí vstrekovacie čerpadlá, ventily, palivové a spaľovacie systémy 
- zvyšuje čistotu a životnosť motorov s turbom
 
Výhody
Bežné čistiace prostriedky obsahujú železo na iniciovanie regeneračného procesu. JLM Čistič filtrov DPF obsahuje vysokú koncentráciu patentovanej zlúčeniny platiny a céru. Kombinácia platiny a ceru zaisťuje v prvom rade výrazne zlepšenú regeneráciu a čistenie filtra pevných častíc v porovnaní s bežnými čistiacimi prostriedkami. Čím vyššia je koncentrácia platiny, tým lepšia je regenerácia.
 
Pretože čistiace prostriedky JLM neobsahujú žiadne železo na rozdiel od ostatných výrobcov, vo filtri pevných častíc sa nachádza aj menšia tvorba popola. Výsledkom je predĺženie životnosti filtra.
 
Výrobcovia konvenčných čistiacich prostriedkov znižujú množstvo železa v prísadách. Výsledkom je drastické zníženie regeneračného výkonu. Preto doporučujeme používať inovatívny JLM čistič filtra pevných častíc. Tento produkt obnovuje výfukový systém a tým aj spotrebu paliva, výkon a emisie výfukových plynov do pôvodného stavu v továrňach. JLM Diesel Particulate Filter Cleaner je dokázané, že je vhodný pre osobné automobily, úžitkové vozidlá a ťažké dieselové retrofitné systémy.
 
Návod na použitie
- Pridajte 1 liter JLM DPF Heavy Duty na 170 litrov motorovej nafty pred alebo po doplnení paliva.
- Pridaním čistiaceho prostriedku JLM DPF Cleaner do nádržky na naftu každých 10 000 kilometrov zabezpečíte úplné regenerovanie filtra bez ohľadu na typ DPF a bez ohľadu na jazdné podmienky 
 
Článok ako funguje filter pevných častíc v naftových motoroch (DPF / FAP filter)
 
 
Cat2_550x550    mercedes  tahac-daf
 
 Použitie JLM DPF Cleaner Heavy Duty v nákladných autách - recenzia.
 
 
74,70 €

JLM
JLM DPF Cleaning & Flush Fluidpack - čistenie DPF
JLM DPF Cleaning & Flush Fluidpack - čistenie DPF
Informácie o produkte
Keď je filter pevných častíc úplne upchatý, musí sa často úplne vymeniť. V závislosti od automobilovej značky a modelu môže nový filter pevných častíc vrátane demontáže a montáže stáť aj 1000 eur a v niektorých prípadoch až 5000 eur.
Čistenie a obnova filtrov pevných častíc pomocou kvapaliny JLM Cleaning & Flush je oveľa úspornejšie ako výmena komletného DPF filtru. Kompletné čistenie filtru v servise trvá cca 1hodinu, bez toho, aby sa musel filter demontovať.
 
Sadze a nečistoty z vypáleného motorového oleja sa nahromadia vo filtri pevných častíc v dôsledku neúplnej regenerácie. Čistiaca a preplachová kvapalina JLM Diesel DPF Cleaning & Flush Fluidpack obsahuje vysoko koncentrovaný čistiaci prostriedok a účinnú preplachovaciu kvapalinu. Prvá kvapalina je silný predbežný čistiaci prostriedok, ktorý predzpracováva a uvoľňuje sadze a mastnotu vo filtri pevných častíc.
 
Po uvoľnení nečistôt vo filtri pevných častíc je potrebné filter prepláchnut od nečistôt, kým nie je dôkladne vyčistený. Tým sa rozptýlia nečistoty a sadze v celom filtri pevnych častíc a jednotlivé zhluky nečistôt sa od seba oddelia. Vďaka tomu po spustení nútenej regenerácie sa filter DPF dôkladne vyčistí.
 
 
Výhody
- Čistí a obnovuje upchaté filtre tuhých častíc (DPF / FAP)
- Cenovo výhodné riešenie problému s filtrom DPF
- Účinné vyčistenie filtru DPF bez nutnosti demontáže
- Vhodný takmer pre všetky značky a modely automobilov
- Tiež rozpúšťa nevyhorené zvyšky oleja
- Nepoškodzuje filter pevných častíc a ostatné časti systému
 
Video ako funguje DPF. Regenerácia a čistenie DPF

 

Návod na aplikáciu JLM DPF Cleaning & Flush Fluidpack 
1. Zohrejte motoro do prevádzkovej teploty a potom ho vypnite. Naplňte nádrž aplikátora 500 mililitrami vysoko koncentrovanej čistiacej kvapaliny JLM DPF. Pripojte striekaciu pištoľ k stlačenému vzduchu; vstavaný regulátor tlaku automaticky reguluje tlak na maximálne 5 barov.
 
2. Pripojte kónickú rozprašovaciu trysku k gumovej hadici na prednom snímači tlaku na filtri pevných častíc. Postupne striekajte čistiacu kvapalinu cez hadicu do filtra pevných častíc v priebehu približne jednej minúty. Urobte to rovnomerne a uistite sa, že tekutina netečie späť do nádrže rozprašovača. Uistite sa, že kvapalina netečie na povrchy motoru, ktoré sú horúce.
 
3. Nechajte kvapalinu pôsobiť vo filtri DPF dve alebo tri minúty. Umiestnite odpadovú nádobu na kvapaliny pod výfukový systém. Spustite motor na dve až tri minúty v rozmedzí 2000 až 3000 otáčok. Je predpoklad, že z výfuku bude vychádzať pena. Vypnite motor.
 

4. Naplňte nádrž s kvapalinou JLM Diesel DPF flush (1,5L). Spustite motor a pripojte kónickú rozprašovaciu trysku k gumovej hadici na prednom snímači tlaku na filtri pevných častíc. Spustite motor ešte raz na dve až tri minúty v rozmedzí 2000 až 3000 otáčok. Teraz postupne rozstrekujte všetku preplachovaciu kvapalinu cez filter DPF.

Je dôležité používať celý jeden a pol litra preplacovacej kvapaliny, aby ste zaručili požadovaný efekt. Po čistení dôkladne vysušte senzorovú hadicu. Ak to neurobíte, môže to nepriaznivo ovplyvniť meranie hodnôt elektronickou riadiacou jednotkou vozidla a spôsobiť poruchy.
 
5. Pre úplnú a dokonalú regeneráciu teraz pridajte JLM Diesel Particulate Filter Cleaner 375ml do palivovej nádrže. Spustite proces nútenej regenerácie filtra tuhých znečisťujúcich látok pomocou diagnostického zariadenia a elektronickej riadiacej jednotky vozidla alebo približne 20 minút jazdy na diaľnici. Postupujte podľa pokynov príslušného výrobcu vozidla. Dôkladne vyčistite čistiaci nástroj JLM Diesel DPF Cleaning Toolkit vodou po použití.
 
Ak je filter tuhých častíc stále zapchatý aj po ošetrení pomocou čistiaceho a splachovacieho média JLM, bude potrebné ho vymeniť.
 
Videonávod na čistenie a preplach DPF

Odporúčame, aby ste pravidelne pridávali JLM Diesel DPF ReGen Plus do plnej palivovej nádrže, aby ste čo najlepšie udržiavali filetr DPF v dobrek kondícii a zaručili čo najdlhšiu životnosť po čistení. V extrémnych prípadoch a hneď ako sa na palubnej doske rozsvieti kontrolka oranžového kontrolného DPF, odporúčame pridanie čistiaceho prostriedku JLM Diesel Particulate Filter Cleaner 375ml do paliva.

 

56,90 €

JLM
JLM DPF Cleaning Toolkit - pištol na čistenie DPF
JLM DPF Cleaning Toolkit - pištol na čistenie DPF

Chceme vám pomôcť šetriť náklady. Preto sme nastavili veľkoobchodnú cenu na túto profesionálnu sadu. Profi čistenie DPF dokáže teraz spraviť aj zručný autičkár vo svojej dielni. Radi Vám poradíme a pomôžeme. Bez obáv nás kontaktujte emailom alebo telefonicky.

 

Súprava na čistenie DPF dokáže veľmi efektívne vyčistiť zanesený a upchatý filter pevných častíc. Čistiaca sada je určená pre servisy. Vďaka tejto sade dokáže vyškolený personál v servise rýchlo (do 60min) a efektívne odstrániť poruchu s filtrom DPF a zároveň bez nutnosti rozoberania filtru.

 
JLM Diesel DPF Cleaning Toolkit obsahuje:
1. striekaciu pištoľ na stlačený vzduch s vstavaným tlakovým regulátorom
2. pružnú a priehľadnú hadicu s dĺžkou 1,5m
3. kužeľovú rozprašovaciu dýzu
 
Nádrž postrekovača má špeciálny povlak, pretože čistiace kvapaliny sú korozívne. Bez náteru by kvapaliny v nádrži rozprašovača mohli poškodiť vnútornú stranu a znečistiť filtre pevných častíc. Flexibilnou hadicou a kužeľovitými rozprašovacími dýzami môže nástroj na čistenie vozidiel JLM Diesel DPF čistiť filter častíc na väčšine automobilových značiek a modelov bez ohľadu na umiestnenie filtra.
 
Výhody
- Čistí a obnovuje upchaté filtre tuhých častíc (DPF / FAP)
- Cenovo výhodné riešenie problému s filtrom DPF
- Účinné vyčistenie filtru DPF bez nutnosti demontáže
- Vhodný takmer pre všetky značky a modely automobilov
- Tiež rozpúšťa nevyhorené zvyšky oleja
- Nepoškodzuje filter pevných častíc a ostatné časti systému
 
Video ako funguje DPF. Regenerácia a čistenie DPF.
 
Návod na aplikáciu JLM DPF Cleaning & Flush Fluidpack 
1. Zohrejte motor do prevádzkovej teploty a potom ho vypnite. Naplňte nádrž aplikátora 500 mililitrami vysoko koncentrovanej čistiacej kvapaliny JLM DPF. Pripojte striekaciu pištoľ k stlačenému vzduchu; vstavaný regulátor tlaku automaticky reguluje tlak na maximálne 5 barov.
 
2. Pripojte kónickú rozprašovaciu trysku k gumovej hadici na prednom snímači tlaku na filtri pevných častíc. Postupne striekajte čistiacu kvapalinu cez hadicu do filtra pevných častíc v priebehu približne jednej minúty. Urobte to rovnomerne a uistite sa, že tekutina netečie späť do nádrže rozprašovača. Uistite sa, že kvapalina netečie na povrchy motoru, ktoré sú horúce.
 
3. Nechajte kvapalinu pôsobiť vo filtri DPF dve alebo tri minúty. Umiestnite odpadovú nádobu na kvapaliny pod výfukový systém. Spustite motor na dve až tri minúty v rozmedzí 2000 až 3000 otáčok. Je predpoklad, že z výfuku bude vychádzať pena. Vypnite motor.
 
4. Naplňte nádrž s kvapalinou JLM Diesel DPF flush (1,5L). Spustite motor a pripojte kónickú rozprašovaciu trysku k gumovej hadici na prednom snímači tlaku na filtri pevných častíc. Spustite motor ešte raz na dve až tri minúty v rozmedzí 2000 až 3000 otáčok. Teraz postupne rozstrekujte všetku preplachovaciu kvapalinu cez filter DPF.
Je dôležité používať celý jeden a pol litra preplacovacej kvapaliny, aby ste zaručili požadovaný5.  efekt. Po čistení dôkladne vysušte senzorovú hadicu. Ak to neurobíte, môže to nepriaznivo ovplyvniť meranie hodnôt elektronickou riadiacou jednotkou vozidla a spôsobiť poruchy.
 
5. Pre úplnú a dokonalú regeneráciu teraz pridajte JLM Diesel Particulate Filter Cleaner 375ml do palivovej nádrže. Spustite proces nútenej regenerácie filtra tuhých znečisťujúcich látok pomocou diagnostického zariadenia a elektronickej riadiacej jednotky vozidla alebo približne 20 minút jazdy na diaľnici. Postupujte podľa pokynov príslušného výrobcu vozidla. Dôkladne vyčistite čistiaci nástroj JLM Diesel DPF Cleaning Toolkit vodou po použití.
 
Ak je filter tuhých častíc stále zapchatý aj po ošetrení pomocou čistiaceho a splachovacieho média JLM, bude potrebné ho vymeniť.
 
Videonávod na čistenie a preplach DPF.
 
Odporúčame, aby ste pravidelne pridávali JLM Diesel DPF ReGen Plus do plnej palivovej nádrže, aby ste čo najlepšie udržiavali filetr DPF v dobrek kondícii a zaručili čo najdlhšiu životnosť po čistení. V extrémnych prípadoch a hneď ako sa na palubnej doske rozsvieti kontrolka oranžového kontrolného DPF, odporúčame pridanie čistiaceho prostriedku JLM Diesel Particulate Filter Cleaner 375ml do paliva.
 
213,70 €

JLM
JLM DPF doktor sada
JLM DPF doktor sada

JLM Diesel Particulate Filter Cleaner 375ml je jeden z najlepších čistiacich prostriedkov na trhu na čistenie filtra pevných častíc. JLM DPF Cleaner obsahuje vysokú koncentráciu patentovanej aktívnej prísady platiny a céru.

Informácie o produkte
Všetky moderné automobily s naftovým motorom majú filtre na filtráciu pevných častíc. Filter zachytáva neúplne spálené palivo (sadze) z motora, ktoré by inak skončilo v prostredí. V priebehu času sa filter naplní. Elektronika vozidla zaručuje, že tieto sadze sa spália počas jazdy po diaľnici alebo pri vysokom zaťažení motora. Tomuto procesu sa hovorí regenerácia. 

Článok o patente JLM aditiva pre DPF na báze zlúčenín céru a platiny
 
Avšak mnohé autá vykonávajú len krátke jazdy, v dôsledku čoho sa motor vôbec nenamáha. V dôsledku toho nedochádza k regenerácii a sadze sa naďalej hromadia v DPF. Nakoniec sa zablokuje filter, na prístrojovej doske sa rozsvieti oranžové kontrolné svetlo s symbolom filtra tuhých znečisťujúcich látok a vozidlo musí byť odvezené do servisu.
 
JLM Diesel Particulate Filter Cleaner rieši tento špecifický problém. Nie je potrebné demontovať filter pevných častíc. To šetrí čas, a preto peniaze. Pridajte obsah fľaše do plnej nádrže s palivom a znova pokračujte v jazde. Čistič zabezpečuje, že sadze v filtri tuhých častíc vznietia pri nízkej rýchlosti, keď je motor pod ľahkým zaťažením a dokonca aj počas krátkych jázd.
 
Okrem čistiaceho prostriedku prípravok znižuje emisie HC a CO a emisie sadzí takmer o 20 percent.  Navyše tento prostriedok zaisťuje, že vo DPF filtri sa ukladá menej sadzí, čo znamená, že zákazník nemusí riešiť servis DPF filtru tak často. JLM čistič filtru pevných častíc takisto udržuje motor a filter častíc v dobrej kondícii, čo má za následok lepší výkon a nižšiu spotrebu paliva.
 
Vlastnosti
- upravuje regeneráciu filtra pevných častíc
- čistí bez nutnosti rozoberania DPF filtra
- nieje nutný vysoký výkon motora na regeneráciu
- znižuje spotrebu paliva
- znižuje množstvo sadzí akumulovaných v DPF
- nižšie prevádzkové naklady na opravu DPF
- vyhovuje VERT a EPA štandardom
 
Video ako funguje prísada na čistenie DPF
 
Výhody
Bežné čistiace prostriedky obsahujú železo na iniciovanie regeneračného procesu. JLM Čistič filtrov DPF obsahuje vysokú koncentráciu patentovanej zlúčeniny platiny a céru. Kombinácia platiny a ceru zaisťuje v prvom rade výrazne zlepšenú regeneráciu a čistenie filtra pevných častíc v porovnaní s bežnými čistiacimi prostriedkami. Čím vyššia je koncentrácia platiny, tým lepšia je regenerácia.
 
Pretože čistiace prostriedky JLM obsahujú menej železa ako čistiace prostriedky ostatných výrobcov, vo filtri pevných častíc sa minimalizuje tvorba popola. Výsledkom je predĺženie životnosti filtra.
 
Výrobcovia konvenčných čistiacich prostriedkov znižujú množstvo železa v prísadách. Výsledkom je drastické zníženie regeneračného výkonu. Preto doporučujeme používať inovatívny JLM čistič filtra pevných častíc. Tento produkt obnovuje výfukový systém a tým aj spotrebu paliva, výkon a emisie výfukových plynov do pôvodného stavu v továrňach. JLM Diesel Particulate Filter Cleaner je dokázané, že je vhodný pre osobné automobily, úžitkové vozidlá a ťažké dieselové retrofitné systémy.
 
Po vyčistení filtra pomocou čističa filtrov pevných častíc naftového motora sa môže preventívne udržiavať s použitím Diesel DPF ReGen Plus 375 ml / J02200

 

Článok ako funguje filter pevných častíc v naftových motoroch (DPF / FAP filter)

 Návod na použitie

- Pridajte 375 ml čistiaceho prostriedku JLM DPF na 60 litrov motorovej nafty pred alebo po doplnení paliva.
- Pridaním čistiaceho prostriedku JLM DPF Cleaner do nádržky na naftu každých 10 000 kilometrov zabezpečíte úplné regenerovanie filtra bez ohľadu na typ DPF a bez ohľadu na jazdné podmienky 
 

 --------------------

JLM Diesel DPF ReGen Plus sa pridáva do nafty a zabraňuje zablokovaniu filtra pevných častíc v dieselových autách. Vysoká koncentrácia aktívnych zložiek v systéme DPF ReGen Plus zaisťuje, že sadze vo filtri sa spaľujú pri nižšej teplote a preto spaľujú skôr a lepšie. Z technického hľadiska ide o zlepšenie procesu regenerácie (proces čistenia).
 

Výhody

- vhodné pre všetký autá s filtrom pevných častíc
- upravuje spaľovanie - tvorba menej popolčeku
- upravuje regeneráciu DPF
- preventívne zabraňuje upchatiu DPF filtra
- predlžuje životnosť DPF filtru
- prispieva k spaľovaniu nečistôt v DPF pri nižšej teplote
  
Spoločnosť JLM odporúča, aby do palivovej nádrže bolo pridaných 250 mililitrov Diesel DPF ReGen Plus na každých 50 litrov paliva. JLM Diesel DPF ReGen Plus je vhodný najmä pre automobily s krátkymi jazdami a autá, ktoré pracujú pri nižších rýchlostiach. Diesel DPF ReGen Plus používajte pravidelne a preventívne, aby ste predišli problémom a nákladným opravám.
 

 

Sada obsahuje

1x JLM Diesel Particulate Filter Cleaner 375ml - patentovaný čistič DPF
2x JLM Diesel DPF ReGen Plus 250ml

Zľava 16% oproti nákupu produktov jednotlivo.

57,30 €

JLM
JLM DPF Kit - sada na výmenu DPF kvapaliny 1L bal.
JLM DPF Kit - sada na výmenu DPF kvapaliny 1L bal.
 
Dávkovacia súprava JLM DPF Kit a JLM Diesel Refilling Fluid sú vhodné pre takmer všetky značky a modely vozidiel a filtrov pevných častíc ktoré vyžadujú čistenie pomocou regeneračných kvapalín.
 
Pozor:Sada určená iba pre 1 litrové balenia JLM Refill Fluid
 
JLM Diesel Refill Fluid je alternatíva pre takmer všetky čistiace kvapaliny na filtre pevných častíc, ktoré používajú výrobcovia automobilov. JLM Diesel DPF Refill Fluid pomáha regenerovať filtre pevných častíc na vozidlách s dávkovacím systémom kvapaliny pre DPF. 
 
Návod na použitie
Pripojte hadicu k bielej čiapočke a pripojte rýchlospojku s priemerom 8 milimetrov na druhý koniec tej istej hadice.
Nahrejte hadičku s hrúbkou 30 milimetrov, až kým nie je tvárna, a pripojte rebrované strany 8 a 10 milimetrov zelený a biely konektor na jeden koniec hadice.
Tu je možné stiahnúť kompletnýmanuál (EN)
 
Dôležité informácie 
- Pri plnení postupujte podľa pokynov výrobcu vozidla
- Skontrolujte tesnosť nádržky
- Pred naplnením úplne vypustite zásobník
- Naplňte zásobník pomocou doplnkovej súpravy JLM DPF Kit (J02270)
- Vynulujte diagnostický systém vozidla
- určené len na profesionálne použitie
 
Princíp dávkovania DPF kvapaliny
 
Videonávod na doplnenie DPF kvapaliny
 
 
 
 
13,80 €

JLM
JLM DPF Kit - sada na výmenu DPF kvapaliny 3L bal.
JLM DPF Kit - sada na výmenu DPF kvapaliny 3L bal.
 
Dávkovacia súprava JLM DPF Kit a JLM Diesel Refilling Fluid sú vhodné pre takmer všetky značky a modely vozidiel a filtrov pevných častíc ktoré vyžadujú čistenie pomocou regeneračných kvapalín.
 
Pozor: Sada určená iba pre 3 litrové balenia JLM Refill Fluid
 
JLM Diesel Refill Fluid je alternatíva pre takmer všetky čistiace kvapaliny na filtre pevných častíc, ktoré používajú výrobcovia automobilov. JLM Diesel DPF Refill Fluid pomáha regenerovať filtre pevných častíc na vozidlách s dávkovacím systémom kvapaliny pre DPF. 
 
Návod na použitie
Pripojte hadicu k bielej čiapočke a pripojte rýchlospojku s priemerom 8 milimetrov na druhý koniec tej istej hadice.
Nahrejte hadičku s hrúbkou 30 milimetrov, až kým nie je tvárna, a pripojte rebrované strany 8 a 10 milimetrov zelený a biely konektor na jeden koniec hadice.
Tu je možné stiahnúť kompletnýmanuál (EN)
 
Dôležité informácie 
- Pri plnení postupujte podľa pokynov výrobcu vozidla
- Skontrolujte tesnosť nádržky
- Pred naplnením úplne vypustite zásobník
- Naplňte zásobník pomocou doplnkovej súpravy JLM DPF Kit (J02270)
- Vynulujte diagnostický systém vozidla
- určené len na profesionálne použitie
 
Princíp dávkovania DPF kvapaliny
 
Videonávod na doplnenie DPF kvapaliny
 
 
 
 
14,90 €

JLM
JLM DPF Refill Fluid - náplň pre DPF 1L
JLM DPF Refill Fluid - náplň pre DPF 1L
Informácie o produkte
Tento dávkovací systém funguje na princípe samostatného zásobníka pre aditívum, koré riadiaca jednotka dávkuje do filtra pevných častíc. Náplň je potrebné pravidelne dopĺňat, aby bola zachovaná účinná regenerácia DPF filtra. V opačnom prípade môže dôjsť k až k upchtiu DPF filtra, čo má za následok stratu výkonu a následne drahú výmenu filtra pevných častíc. JLM Diesel DPF Refill Fluid je vhodný na použitie v mnohých modeloch (postavených od roku 2000) od rôznych výrobcov automobilov. 
 
Tento produkt je vhodný ako náhrada OE náplní Peugeot, Citroen, VW group G052143A2, Volvo, Mazda. Tak isto plne nahradzuje produkt Eolys.
 
Pozor:Výmena aditíva sa prevádza pomocou príslušenstva JLM DPF Kit - sada na výmenu DPF kvapaliny
 
JLM DPF Refill Fluid môže byť použitá ako alternatíva pre všetky aktuálne známe pôvodné čísla dielov pre príslušných výrobcov.
Aditívum je k dispozícii v 1L balení. V kombinácii s náhradnou súpravou JLM DPF môžu byť vozidlá, ktoré sú vybavené nádržou na prísady, ako aj vozidlá so zásobníkom, ľahko doplnené. 
 
Výhody
- náhrada originálneho produktu
- šetrí náklady
- dostupné pre autorizované aj neautorizované servisy
 
Návod na použitie
- Len na profesionálne použitie
- Urobte správne osobné ochranné opatrenia.
- Pri dopĺňaní postupujte podľa pokynov výrobcu vozidla
- Na doplňovanie použite náhradnú súpravu JLM DPF (J02270)
- Pred naplnením vyprázdnite zásobník
- Ďalšie podrobnosti nájdete v pokynoch
 
Princíp dávkovania DPF kvapaliny
 
Videonávod na doplnenie DPF kvapaliny
 
 
Vhodné ako náhrada pre:
PSA Particulate Fluid 973665, 997995, 973685,973686, C973685, C973686; 9736A1
Eolys 42,
Eolys 176,
Ford Particulate Fluid 1337646, OE 1337649
VW Satacen 25
Eolys Powerflex
Orgineel nummer VW, Skoda Audi Seat =  G 052 143 A2 Infineum F7995, Citroen Peugeot OE-Ref: 973697
Mazda OE 9736A1
Volvo OE 1161734, OE 1161752
Brezan Eolys® DPX42 : Witte Dop  80600, 80500
Brezan Eolys® 176 : Groene Dop 1 ltr = 80601 3 ltr = 80501
Brezan Eolys® POWERFLEX® : Blauwe Dop 1 ltr = EOLYSB1L 3 ltr = EOLYSB3L
Orignal čísla  ROMAX 973695, 973698, 9736A0, 9678027980, 9678033680, 9678033780, 9678033980, 9678034080, 9678080680, 9678050580, 9678101680
 
JLM náplň Diesel DPF Refill Fluid bola uvedená na trh v roku 2012 na automobilovom veľtrhu Automechanika vo Frankfurte. Náplň je dostupná v 1 litrových baleniach. Vďaka univerzálnemu kitu na doplnenie aditíva JLM DPF Refill Kit je možné veľmi jednoducho doplniť spotrebovanú náplň. Dokonca je možné doplniť aj vaky s aditívom bez nutnosti ich celej výmeny.
 
Na zaistenie správnej regenerácia nahromadených sadzí v DPF filtri, majú niektoré autá systém FBC (Fuel Borne Catalyst). Tento systém má vlastný zásobník s aditívom, ktoré riadiaca jednotka dávkuje do nafty a tým je zabezpečená dobrá regenerácia filtra častíc. Zásobník, ktorý sa montuje do auta ako pevná nádržka, alebo ako plastový vak, je potrebné počas prevádzky auta niekoľkokrát naplniť.
 
Produkt JLM Diesel DPF Refill Fluid, bol navrhnutý ako alternatívny náhradný diel pre trh s autodielmi. JLM DPF náplň je vhodná pre veľké množstvo modelov aut (viac ako 2000) od rôznych výrobcov, ako je napríklad Peugeot, Citroen, Ford, Volvo, Fiat, Lancia, Mazda, Volkswagen, Skoda a Mini.
50,70 €

JLM
JLM DPF Refill Fluid - náplň pre DPF 3L
JLM DPF Refill Fluid - náplň pre DPF 3L
 
Iformácie o produkte
Tento dávkovací systém funguje na princípe samostatného zásobníka pre aditívum, koré riadiaca jednotka dávkuje do filtra pevných častíc. Náplň je potrebné pravidelne dopĺňat, aby bola zachovaná účinná regenerácia DPF filtra. V opačnom prípade môže dôjsť k až k upchtiu DPF filtra, čo má za následok stratu výkonu a následne drahú výmenu filtra pevných častíc. JLM Diesel DPF Refill Fluid je vhodný na použitie v mnohých modeloch (postavených od roku 2000) od rôznych výrobcov automobilov. 
 
Tento produkt je vhodný ako náhrada OE náplní Peugeot, Citroen, VW group G052143A2, Volvo, Mazda. Tak isto plne nahradzuje produkt Eolys.
 
Pozor:Výmena aditíva sa prevádza pomocou príslušenstva JLM DPF Kit - sada na výmenu DPF kvapaliny
 
JLM DPF Refill Fluid môže byť použitá ako alternatíva pre všetky aktuálne známe pôvodné čísla dielov pre príslušných výrobcov.
Aditívum je k dispozícii v 1L balení. V kombinácii s náhradnou súpravou JLM DPF môžu byť vozidlá, ktoré sú vybavené nádržou na prísady, ako aj vozidlá so zásobníkom, ľahko doplnené. 
 
Výhody
- náhrada originálneho produktu
- šetrí náklady
- dostupné pre autorizované aj neautorizované servisy
 
Návod na použitie
- Len na profesionálne použitie
- Urobte správne osobné ochranné opatrenia.
- Pri dopĺňaní postupujte podľa pokynov výrobcu vozidla
- Na doplňovanie použite náhradnú súpravu JLM DPF (J02270)
- Pred naplnením vyprázdnite zásobník
- Ďalšie podrobnosti nájdete v pokynoch
 
Princíp dávkovania DPF kvapaliny
 
Videonávod na doplnenie DPF kvapaliny
 
   
Vhodné ako náhrada pre:
PSA Particulate Fluid 973665, 997995, 973685,973686, C973685, C973686; 9736A1
Eolys 42,
Eolys 176,
Ford Particulate Fluid 1337646, OE 1337649
VW Satacen 25
Eolys Powerflex
Orgineel nummer VW, Skoda Audi Seat =  G 052 143 A2 Infineum F7995, Citroen Peugeot OE-Ref: 973697
Mazda OE 9736A1
Volvo OE 1161734, OE 1161752
Brezan Eolys® DPX42 : Witte Dop  80600, 80500
Brezan Eolys® 176 : Groene Dop 1 ltr = 80601 3 ltr = 80501
Brezan Eolys® POWERFLEX® : Blauwe Dop 1 ltr = EOLYSB1L 3 ltr = EOLYSB3L
Orignal čísla  ROMAX 973695, 973698, 9736A0, 9678027980, 9678033680, 9678033780, 9678033980, 9678034080, 9678080680, 9678050580, 9678101680
 
JLM náplň Diesel DPF Refill Fluid bola uvedená na trh v roku 2012 na automobilovom veľtrhu Automechanika vo Frankfurte. Náplň je dostupná v 1 litrových baleniach. Vďaka univerzálnemu kitu na doplnenie aditíva JLM DPF Refill Kit je možné veľmi jednoducho doplniť spotrebovanú náplň. Dokonca je možné doplniť aj vaky s aditívom bez nutnosti ich celej výmeny.
 
Na zaistenie správnej regenerácia nahromadených sadzí v DPF filtri, majú niektoré autá systém FBC (Fuel Borne Catalyst). Tento systém má vlastný zásobník s aditívom, ktoré riadiaca jednotka dávkuje do nafty a tým je zabezpečená dobrá regenerácia filtra častíc. Zásobník, ktorý sa montuje do auta ako pevná nádržka, alebo ako plastový vak, je potrebné počas prevádzky auta niekoľkokrát naplniť.
 
Produkt JLM Diesel DPF Refill Fluid, bol navrhnutý ako alternatívny náhradný diel pre trh s autodielmi. JLM DPF náplň je vhodná pre veľké množstvo modelov aut (viac ako 2000) od rôznych výrobcov, ako je napríklad Peugeot, Citroen, Ford, Volvo, Fiat, Lancia, Mazda, Volkswagen, Skoda a Mini.
128,00 €

JLM
JLM E10 Fuel Treatment 250ml - ošetrenie benzínu E10
JLM E10 Fuel Treatment 250ml - ošetrenie benzínu E10
Palivá na báze etanolu majú nižšiu schopnosť premazávať palivový systém a rýchlejšie podliehajú stárnutiu. Dôsledkom toho rýchlo klesá oktánové číslo benzínu a palivo stráca mazaciu schopnosť. Palivo s biozložkou etanolu dokáže na seba naviazať vodu, čo vedie ku korózii palivového systému.  To potenciálne vedie k poškodeniu sediel ventilov, klepaniu motora a tvorbe nečistôt v palivovom systéme. Palivá na báze etanolu sú navyše hygroskopické  - viažu na seba vodu a sú korozívne pre konkrétne kovové, gumené a plastové časti.
 
Tieto problémy s palivom E10 (benzín + až do 10% etanolu) rieši prísada do benzínu, špeciálne navrhnutá pre palivá E10. JLM E10 Fuel Treatment je výkonná prísada do palivového systému, ktorá chráni palivový systém pred škodlivými účinkami palív E10.
  
Použitie
- všetky karburátorové motory
- vhodné pre veterány
- malo objemové motory 2T a 4T
- motorky, štvorkolky a skútre
- záhradná technika
  
Vlastnosti
- minimalizuje negatívne vlastnosti benzínu  E10 a E5
- predlžuje životnosť benzínu
- zabraňuje korózii 
- premazáva ventily a sedlá ventilov
- zvyšuje oktánové číslo
- čistí spaľovaciu komoru a vstrekovače
- zlepšuje chod motora 
- nemá negatívny vplyv na katalyzátor
  
Použitie a dávkovanie
Pridajte 1ml aditíva na 1 l benzínu E5 alebo E10 (25 ml aditíva na 25 l benzínu). Fľašu stlačte, kým sa nedosiahne požadovaná dávka. Použite pri každom tankovaní.
 
benzin-e10-veterany-karburatory-2t-4t-motory Čítaj blog: Bezpečné použitie benzínu E10 vo veteránoch a malo objemových motoroch
 
12,70 €

JLM
JLM E85 Fuel Treatment - ochrana etanolu
JLM E85 Fuel Treatment - ochrana etanolu

JLM E85 Fuel Treatment je multifunkčné aditívum na použitie v benzínoch s vysokým obsahom etanolu, ako je E85. JLM E85 Fuel Treatment stabilizuje hodnotu pH paliva a vytvára ochrannú bariérovú vrstvu na kovových častiach, ktorá zabraňuje korózii. Tiež chráni a maže palivový systém a chráni palivové čerpadlo pred nadmerným opotrebením.

Poskytuje vynikajúcu účinnosť pri čistení palivového a spaľovacieho systému a udržiava tieto systémy čisté. Minimalizuje usadeniny na vstrekovačoch paliva, nasávacích otvoroch a sacích ventiloch, čo vedie k zlepšeniu jazdných vlastností, úspornosti paliva a optimalizácii výkonu. Znižuje výfukové emisie.

Vďaka novej a špičkovej technológii palivových prísad spoločnosti JLM sa výkon motora spoľahlivo udrží po celú dobu životnosti vozidla. Odstránením usadenín a udržaním čistoty systému vstrekovačov bude fungovať tak ako má..

 

Vlastnosti
- chráni palivový systém pred koróziou
- chráni palivové čerpadlo pred nadmerným opotrebením
- vynikajúce na čistenie spaľovacej komory
- udržiava palivový a spaľovací systém čistý
- zlepšuje jazdné vlastnosti, výkon a spotrebu paliva
- znižuje výfukové emisie
- v prípade výskytu vody v palive, zabráni jej oddeleniu

 

Spôsob použitia
Celý objem 250 ml vlejte do nádrže benzínu E85. Určené na 40-60L. Vhodný pre všetky benzínové automobily. Pre čo najlepší výsledok použite pri každom tankovaní, ale pri vzniku problémov.

 

Kód produktu: J03180

12,05 €

JLM
JLM Emission Reduction Treatment Diesel - aditívum na zníženie emisií
JLM Emission Reduction Treatment Diesel - aditívum na zníženie emisií
Jedno balenie aditíva na zníženie emisií JLM Emission Reduction Treatment veľmi efektívne a v krátkom čase rieši problém s dymivosťou naftových motorov. Vo väčšine prípadov, dokáže riešit problém s nadmernou dymivosťou na emisnej kontrole EK.
 
Tento produkt tiež obsahuje aditívum na regeneráciu DPF, ktoré je špeciálne navrhnuté tak, aby redukovalo teplotu, pri ktorej sa spaľujú uhlíkové usadeniny vo filtri pevných častíc. Je zvlášť vhodné pre vozidlá, ktoré jazdia prevažne v meste a pre ľahké úžitkové vozidlá. Táto prísada do nafty pomáha zlepšiť výkonnosť a výrazne znižujú náklady na údržbu.
 
Vlastnosti
- čistí naftový katalyzátor a lambda sondu
- redukuje emisie a častice popolčeka
- zlepšuje výkon naftového katalyzátora
- veľmi vhodný na zníženie emisií pred emisnou kontrolou 
- zvyšuje výkon motora
- zvyšuje efektivitu
- šerí financie na opravy
- zabraňuje hromadeniu uhlíka na vstrekovačoch
- znižuje koróziu a opotrebovanie
- znižuje hluk motora
- zlepšuje štartovací výkon a eliminuje klepanie pri čiastočnom zaťažení
- obsahuje vysoko účinné mazivo na mazanie palivového čerpadla
- znižuje obsah uhlíka vo filtri pevných častíc

 
Použitie
- Nalejte obsah fľaše do palivovej nádrže  pred naplnením naftou.
- Pre dosiahnutie najlepších výsledkov vykonajte skúšobnú jazdu na určitý čas pri stredných otáčkach.
- Pre rýchle výsledky je možné produkt pridať do malého množstva nafty, 20 až 30 litrov.
- Pre dosiahnutie najlepších výsledkov nechajte motor bežať najmenej 20 - 30 minút pri 2000 - 3000 ot / min.
 
Dávkovanie:
Jedna fľaša je dostatočná na 40 - 60 litrov nafty. Pre dosiahnutie najlepších výsledkov použite jednu fľašu každých 5000 km.
 
Preventívna údržba:
Pravidelné používanie čističa katalytického výfukového systému JLM (približne každých 8000)  pomôže udržať palivový a výfukový systém v dobrom stave. To všeobecne zvyšuje účinnosť a výkon a pomáha predchádzať zbytočným a nákladným mechanickým poruchám.
 
Vhodné pre všetky dieselové motory s (alebo bez) katalyzátora.
 
16,80 €

JLM
Zobrazuji 1061-1080 z 4215 nabídek
  • <
  • ...
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • ...
  • >
© 2025 - Prevádzkuje spoločnosť Pelikán Systems s.r.o. - Novo pridané - Kontakt - Česká verzia - Nastavenie cookies