• Home
  • Auto-moto
  • Pridať eshop
  • Administrovať tovar
  • Ako hľadať?
Dobrá-kúpa.sk - katalóg tovaru

AUTOKING Autokozmetika a autopríslušenstvo

Starajte sa o Vaše vozidlo kráľovsky s Autokingom! V našom e-shope nájdete rôzne autodoplnky, príslušenstvo, náradie a niečo pre vybavenie Vašej dielne. Taktiež ponúkame autochémiu, lakýrnické potreby a prevádzkové kvapaliny a oleje.
JLM Emission Reduction Treatment Petrol - aditívum na zníženie emisií
JLM Emission Reduction Treatment Petrol - aditívum na zníženie emisií
JLM aditívum na zníženie emisií je zvlášť vhodné pri problémoch s emisiami pri benzínových motoroch. Výrazne znižuje nebezpečné výfukové plyny ako sú nespálené uhľovodíky HC a Oxid uhoľnatý CO. Doporučené použiť pred testom emisií. 
 
Výhody
- čistí benzínový katalyzátor a lambda sondu
- redukuje emisie
- obnovuje správnu funkciu katalyzátoru
- zvýši výkon motoru
- čistí vstreky a celý palivový systém
- ochrana proti korózii
- zabraňuje zalepeniu ventilov
- čistí lambda sondu
- upravuje nepravidelný voľnobeh a klepanie motoru
 
 
Použitie
Vhodné pre všetky benzínové motory s katalyzátorom aj bez katalyzátora.
 
Aplikácia
Nalejte obsah fľaše do benzínovej nádrže pred naplnením nádrže benzínom. Pre dosiahnutie najlepších výsledkov vykonajte skúšobnú jazdu na určitý čas pri stredných otáčkach. Pre rýchle výsledky môže byť produkt pridaný k malému množstvu benzínu 20 až 30 litrov. Pre dosiahnutie najlepších výsledkov nechajte motor bežať najmenej 20 - 30 minút pri 2000 - 3000 ot / min.
 
Dávkovanie
Jedna fľaša je dostatočná na 40 - 60 litrov benzínu. Na dosiahnutie maximálnej účinnosti môžete celý objem 250 ml pridať do min 20 l benzínu. Pre dosiahnutie najlepších výsledkov použite jednu fľašu každých 8000 km.
 
 
Preventívna údržba
Pravidelné používanie katalytického čističa výfukových systémov JLM (približne každých 8000km ) pomôže udržať palivo a výfukový systém v dobrom stave. To všeobecne zvyšuje účinnosť a výkon a pomáha predchádzať zbytočným a nákladným mechanickým poruchám.
 
17,00 €

JLM
JLM Engine Oil Flush Heavy Duty - preplach olejovej náplne LKW
JLM Engine Oil Flush Heavy Duty - preplach olejovej náplne LKW
Výhody 
- Čistí steny valcov, piesty, krúžky, ventily a podobne pomocou vysoko účinných čistiacich prostriedkov.
- Odstraňuje kal a nečistoty, ako sú karbónové usadeniny, sadze a kvapaliny (voda a zvyšky paliva).
- Znižuje spotrebu paliva a emisie výfukových plynov tým, že obnovuje stav motora a umožňuje optimálny výkon nového a čerstvého oleja.
- Uvoľňuje zapečené piestne krúžky.
 
Použitie
Pre všetky benzínové, naftové a LPG motory s turbodúchadlom alebo bez neho. Kompatibilný so všetkými minerálnymi, polysyntetickými alebo plne syntetickými motorovými olejmi.
 
Návod 
  1. Zahrejte motor na prevádzkovú teplotu.
  2. Vypnite motor a pridajte JLM Engine Oil Flush Pro do motorového oleja pred výmenou oleja. 
  3. Nechajte motor bežať na voľnobehu 15 minút. Prípadne striedavo pri nízkych a zvýšených otáčkach. 
  4. Vymeňte olej a olejový filter ako obvykle.
 
Dávkovanie
Objem 1 l je určený na 20 až 40 litrov motorového oleja. Pred použitím pretrepte.
49,90 €

JLM
JLM Engine Oil Flush Profi 250ml
JLM Engine Oil Flush Profi 250ml

Vlastnosti

- čistí steny valcov, piesty, krúžky, ventily a podobne
- uvoľňuje zapečené piestne krúžky
- nepoškodzuje guferá a citlivé komponenty v motore

- rýchle a jednoduché použitie
- zlepšuje výkon
- zvyšuje efektivitu využitia paliva    

Rieši zapečené piestne krúžky. Pomáha na preventívne udržanie dobrej kondície motorových pohyblivých častí. Predchádza usadzovaniu karbónu a vzniku nečistôt v olejovej náplni. Doporučujeme používať pri každej výmene olejovej  náplne.

 

Použitie 
- Zahrejte motor na prevádzkovú teplotu (teplota oleja 90C)

- Vypnite motor a pridajte JLM Engine Oil Flush Pro do motorového oleja pred výmenou oleja. 

- Naštartujte a nechajte motor bežať na voľnobehu 15 minút. Ak je motor veľmi zanesený, alebo sú pripečené piestne krúžky, bude potrebné nechať motor bežať 20 - 25 min.

- Potom vymeňte olej a olejový filter ako obvykle.

- objem 250 ml určený na 3 až 5L oleja

 Upozornenie: Motor musí bežať na voľnobehu. Nejazdite ani neakcelerujte.

 

Preplach motora JLM Engine Flush je vhodný pre benzínové, naftové aj LPG/CNG motory. Tiež je vhodný pre stacionárne spaľovacie motory ako sú generátory, centrály a ďaľšie.

 

Špecifikácia
JLM Engine Oil Flush Pro
Balenie: 250ml  
 

13,50 €

JLM
JLM Engine Oil Stop Leak - stop úniku oleja
JLM Engine Oil Stop Leak - stop úniku oleja
JLM Engine Oil Stop Leak obsahuje aditíva, ktoré obnovujú pružnosť gumových tesnení a gufier. Vďaka aditívu získa stiahnuté tesnenie pôvodnú veľkosť, vytesní vôle a zabráni úniku oleja v motore, alebo manuálnej prevodovke.
 
Vlastnosti a výhody
- zastavuje úniky oleja cez tesnenia a preventívne chráni pred únikom
- znižuje spotrebu oleja
- obnovuje zmrštené tesnenia do pôvodnej veľkosti a obnovuje ich pružnosť
- predlžuje životnosť motora 
- upravuje viskozitu motorového oleja
- obnovuje výkon motoru vďaka zvýšeniu kompresie
- znižuje modrý dym a preventívne chráni pred dymivosťou
- znižuje hlučnosť motora
 
Neobsahuje žiadne nebezpečné rozpúšťadlá a žiadne pevné častice. Miešateľný so všetkými dostupnými motorovými olejmi.  Vhodný pre naftové, benzínové, LPG a hybridné motory s turbom aj bez turba. Neupcháva olejový filter a neškodí katalyzátoru. 
 
Použitie
Celý objem 250 ml vlejte do motorového oleja, ktorý má prevádzkovú teplotu. Najlepšie naliať do oleja hneď po jeho výmene. Ubezpečte sa, aby nebola prekročená ryska maximálnej hladiny oleja. 
Objem 250 ml je vhodný na 3 - 6 litrov motorového oleja.
 
Poznámka
JLM Engine Oil Stop Leak môže byť použitý aj do prevodového oleja manuálnych prevodoviek. Nie je určený pre automatické prevodovky a pre posilňovače riadenia. 

 

13,90 €

JLM
JLM Fuel Stabiliser 250 ml – stabilizátor paliva
JLM Fuel Stabiliser 250 ml – stabilizátor paliva
 Dôležité informácie
- Chráni a stabilizuje palivo počas skladovania
- Vhodné pre benzín a naftu
- Hladší štart motora aj po dlhšom skladovaní paliva
- Reguluje oxidáciu, chráni pred koróziou
- Udržuje palivový systém čistý
- Vhodný aj pre 2-taktné a 4-taktné motory
 
JLM Fuel Stabiliser zachováva kvalitu paliva, chráni motor
 
JLM Fuel Stabiliser je prémiová prísada do paliva určená na ochranu benzínu, nafty počas dlhodobého skladovania. Či už zazimovávate svoje vozidlo, uskladňujete záhradnú techniku alebo udržiavate veterán v bezchybnom stave, tento pokročilý prípravok zabezpečuje čerstvosť paliva, zabraňuje jeho znehodnoteniu a udržiava tak motor pripravený na spoľahlivý štart.
 
Dlhodobá stabilita paliva
Stabilizátor paliva JLM zabezpečuje, že palivo zostane čerstvé a stabilné počas dlhšieho skladovania. Predlžuje životnosť paliva cca dvojnásobne. Zabraňuje tvorbe usadenín, povlakov a nerozpustných zvyškov, chráni palivový systém pred upchatím a degradáciou, čím zaručuje optimálny výkon, keď opäť naštartuje motor.
 
Ochrana proti korózii a oxidácii
Pokročilé zloženie chráni celý palivový systém pred koróziou a hrdzou, čím zachováva integritu motora aj počas dlhodobej nečinnosti. Zabraňuje tiež oxidácii a tmavnutiu paliva, čím zachováva kvalitu aj vzhľad skladovaného paliva.
 
Čistota a spoľahlivosť motora
Stabilizátor paliva JLM udržiava palivové potrubia, vstrekovače a nádrže bez nečistôt, ktoré by mohli ovplyvniť funkciu motora. Tým sa zabezpečí, že motor bude fungovať hladko a spoľahlivo, bez zaváhania alebo problémov pri štarte - dokonca aj po mesiacoch skladovania.
 
Praktické a časovo úsporné riešenie
Stabilizátor paliva JLM eliminuje potrebu vypúšťania paliva pred uskladnením, čím zjednodušuje proces skladovania a šetrí čas a námahu. Vďaka svojej univerzálnosti je vhodný na použitie vo všetkých dvojtaktných a štvortaktných benzínových, naftových a LPG motoroch a poskytuje spoľahlivú ochranu v širokom spektre aplikácií.
 
Univerzálne využitie
Stabilizátor paliva JLM je ideálny na použitie v širokom spektre motorov a scenárov:
- Sezónne skladovanie: Motocykle, veterány, kosačky na trávu a lodné motory.
- Vozidlá s obmedzeným použitím: Vhodné pre obytné automobily, záložné generátory a stroje.
- Všetky typy motorov: Dvojtaktné a štvortaktné benzínové, naftové a LPG motory.
 
Prečo si vybrať JLM Fuel Stabiliser - stabilizátor paliva?
Stabilizátor paliva JLM poskytuje komplexné riešenie na udržanie kvality paliva a ochranu motora:
- Profesionálna kvalita: Overený odborníkmi na účinnú ochranu paliva.
- Predlžuje životnosť motora: Znižuje riziko poškodenia v dôsledku zastaraného alebo znehodnoteného paliva.
- Bezproblémové skladovanie: Zjednodušuje proces prípravy na sezónne alebo dlhodobé skladovanie vozidla.
 
Dávkovanie
Pridajte 1 ml aditíva na každý 1 liter benzínu alebo nafty. 
Napríklad 25 ml ošetrí 25 litrov benzínu alebo nafty. Na udržanie optimálneho výkonu použite aditívum pri každom tankovaní.
 
Jednoduché dávkovanie:
Fľaša obsahuje špeciálne dávkovacie zariadenie, ktoré pomáha odmerať správne množstvo bez námahy.
Zachovajte kvalitu paliva, chráňte motor a zabezpečte bezproblémové opätovné štartovanie s JLM Fuel Stabiliser - stabilizátor paliva - dokonalým riešením na dlhodobé skladovanie paliva.
14,70 €

JLM
JLM GDI Injector Cleaner - čistič benzínových priamych vstrekov
JLM GDI Injector Cleaner - čistič benzínových priamych vstrekov
Problém s priamym vstrekovaním
Veľká výhoda nových motorov s priamym vstrekovaním je ich výkon, dobrá účinnosť a nízke hodnoty CO2. Tieto výhody ale netrvajú večne, ak nieje o motor dobre postarané. Vďaka prísnejším toleranciám mechanických častí a vyššej produkcii sadzí / častíc, sú systémy priameho vstrekovania náchylnejšie na znečistenie, čo má časom zásadný vplyv na ich účinnosť. Z praxe majitelia aut často riešia rozsvietenú kontrolku motora, citeľne znížený výkon, alebo zvýšenú dymivosť, čo môže viesť k problémom na STK pri emisnej kontrole.
 
Vlastnosti
- určené pre všetky benzínové motory s priamym vstrekovaním
- čistí vnútro benzínových vstrekovačov priameho vstreku
- excelentná účinnosť podložená testami
- redukuje emisie PN (častice), NOx (oxid dusíka), CO2 (oxid uhličitý)
- určené pre motory GDI, FSI, CGI, SIDI, TSI
- vhodné pre Euro 6/VI+ 
 
Použitie
- aditivuje 40 - 60L benzínu
- vlejte do nádrže pred, alebo po natankovaní
- môže byť použité pri každom tankovaní, alebo aplikujte pri vznikajúcich problémoch
 
 
Ako sa zbaviť sa nečistôt na vstrekovačoch paliva GDI
Predísť vzniku nečistôt na vstrekovačoch nieje tak jednoduché. Vstrekovače paliva sú vystavené nielen vysokej teplote, ale aj nečistotám zo spaľovacieho procesu, ktoré sa spečú na špičke vstrekovača a následné blokujú jeho otvory, ktoré majú priemer menší ako ľudský vlas. Riadiaca jednotka kompenzuje túto situáciu automatickým nastavením dávkovania paliva. Ak sa však dlhodobo odchýli dávkovanie paliva o 25% od typických hodnôt, tak sa pravdepodobne rozsvieti kontrolka chyby motoru a zníži sa výkon motoru.
 
Výzvou nieje len riešiť vzniknuté problémy ale aj zamedziť následnému opakovanému vzniku problému. Inovatívny výrobca JLM sa dokázal tejto výzve postaviť čelom a vyvinul vlastnú palivovú prísadu, ktorá úspešne rieši problém v motoroch s priamym vstrekovaním.
 
Laboratórne testy v Millbrook Proving Ground v Bedfordshire v Anglicku v roku 2019 dokázali, že čistič vstrekovačov GDI spoločnosti JLM poskytuje rýchlejšie a kompletnejšie čistenie, v porovnaní s inými technológiami čistiacich prostriedkov, ktoré sa zvyčajne nezameriavajú na problémy kontaminácie, ktoré spôsobujú technológie priameho vstrekovania..
 
Ukázalo sa, že účinné látky v GDI aditíve nielen odstraňujú nečistoty a zabraňujú následnej kontamináciu vstrekovača paliva, ale aj znižujú spotrebu paliva, ktorá sa počas testov znížila o 4%. Tak isto sa výrazne znížili emisie, čo zdôrazňuje environmentálny prínos pravidelného používania čističa GDI ako preventívneho opatrenia.
 

Prečo práve GDI čistič od JLM?

Sme presvedčení, že náš GDI čistič priamych vstrekovačov je najlepší na trhu, ale samozrejme nedokáže vyriešiť všetky problémy v moderných benzínových motoroch.

Jemné nečistoty v olejovej náplni obmedzujú pohyb piestnych krúžkov a spôsobujú netesnosť vo valcoch. Aby nedošlo k strate kompresie, tak najlepším riešením je preplach olejovej náplne s prípravkom JLM Engine Flush pri každej výmene oleja. 

Aj keď systém priameho vstrekovania paliva má tiež výhodu nižšej tvorby karbónu na sacích ventiloch a sedlách JLM GDI Injector Cleaner nedokáže vyčistiť upchaté sacie potrubia, ventil EGR a sedlá ventilov. Na tento účel spoločnosť JLM odporúča účinný čističa sania JLM Air Intake and EGR Cleaner ako údržbové aj preventívne opatrenie pre servisné opravy.

Vďaka novému aditívu na čistenie  benzínových vstrekovačov GDI, spolu s preplachom olejovej náplne JLM Engine Flush a prípravku na čistenie sania a EGR spoločnosť JLM Lubricants ponúkať servisom komplexný rad produktov na detoxikácie a čistenie benzínových motorov s priamym vstrekovaním.

 

Obr.: Laboratórne testy na reálnych motoroch ukázali vyčistenie vstrekovačov do 1h po pridaní aditíva JLM GDI Cleaner. Vstrekovače zostali zároveň naďalej čisté počas ďalších min 28h bežiaceho testu.

vysledok-laboratornych-testov-JLM-cistenie-benzinoveho-priameho-vstrekovania

 

Čo "hovoria" motory na palivo E10?

K problémom so zanesenými vstrekovačmi paliva prispieva ešte aj benzín E10 (s obsahom bio zložky - etanolu až 10 percent). Počiatočný problém je indikovaný zníženým výkonom a klepavým zvukom motoru. Použitie optimalizovanej technológie prísad GDI zabráni znečisteniu vstrekovačov, ktorá by mohla viesť až k zníženiu účinnosti motora na kritickú úroveň.

Vďaka novej a špičkovej technológii GDI aditíva je výkon motora spoľahlivo udržiavaný po celú dobu životnosti vozidla. Po aplikácii GDI aditíva sa odstránia nečistoty a celý vstrekovací systém bude udržiavaný v dobrej kondícii tak, aby mohol motor poskytnúť požadovaný výkon.

 

Animácia funkcie priame vstrekovania benzínu a priebehu čistenia vstrekovačov.

 

15,90 €

JLM
JLM Hydraulic Valve Lifter Treatment - prísada na hydraulické zdvíhadlá
JLM Hydraulic Valve Lifter Treatment - prísada na hydraulické zdvíhadlá
JLM Hydraulic Valve Lifter Treatment je olejová prísada určená na zlepšenie výkonu a funkčnosti hydraulických zdvíhadiel ventilov automobilových motorov. Tieto zdvíhadlá alebo známe ako hydraulické zdvihátka sú zodpovedné za udržiavanie správneho kontaktu medzi vačkovým hriadeľom a ventilmi, čím zabezpečujú hladký chod motora. V zdvíhadlách sa časom môžu hromadiť usadeniny a kaly, ktoré spôsobujú hluk a zníženie výkonu. Prípravok JLM Hydraulic Valve Lifter Treatment je vyvinutý tak, aby rozpúšťal tieto usadeniny a zvyšoval schopnosť hydroštelov správne fungovať. Používaním tohto prípravku môžu majitelia vozidiel znížiť hluk ventilov, obnoviť znížený výkon a predĺžiť celkovú životnosť motora.
 
Výhody 
- rozpúšťa karbónové usadeniny a nečistoty v olejovom systéme 
- uvoľňuje a maže zaseknuté drieky ventilov a hydroštely 
- obnovuje znížený výkon 
- obnovuje efektívnu prácu hydraulických zdvíhadiel ventilov 
- znižuje hluk ventilového rozvodu 
 
Použitie
Odporúčané pre všetky benzínové a naftové motory s turbodúchadlom alebo bez neho. Kompatibilný s minerálnymi a syntetickými motorovými olejmi. Bezpečný pre použitie s katalyzátormi. 
 
Dávkovanie
Pred použitím dobre pretrepte. Objem aditíva pridajte do zohriateho motorového oleja, najlepšie krátko po výmene oleja. Uistite sa, že obsah oleja nepresahuje maximálnu hladinu oleja v motore. Objem 250 ml aditíva je určený na motorovú olejovú náplň 3 až 6 litrov.
 
16,90 €

JLM
JLM Injector Loosener - uvoľňovač závitov sviečok a žhavičov
JLM Injector Loosener - uvoľňovač závitov sviečok a žhavičov
JLM Injector Loosener efektívne odstraňuje koróziu, nečistoty, zvyšky oleja a gumy na vstrekovačoch, žhavičoch a zapaľovacích sviečkach. Tak isto určený na povoľovanie zahrdzavených skrutiek, matíc a závitov. Premazáva a zabraňuje vzniku hrdze na pružinách, reťaziach, ozubených kolesách, pántoch, zámkoch a otočných bodoch mechanizmov. Môže sa použiť na miestach, kde štandardný penetračný olej nefunguje dostatočne dobre.
 
Vlastnosti
- penetruje a chráni závity vďaka PTFE - teflónu
- ľahko preniká do hĺbky korózie zahrdzavených a zapečených závitov ako sú armatúry, matice, skrutky, ventily, náradie
- účinne pôsobí na hrdzu, nečistoty a karbón
- neobsahuje kyseliny a silikón
- ochladzovací efekt až do -40°C
 
Návod na použitie
- používajte pri izbovej teplote, pred použitím pretrepte
- pri veľmi znečistených miestach je doporučené najskôr odstrániť hrubé nečistoty
- nastriekajte z malej vzdialenosti na miesto, ktoré potrebujete povoliť
- striekajte, pokiaľ povoľovaná súčiastka dostatočne nevychladne (vďaka zmrazovaciemu efektu)
- nechajte dostatočný čas, aby došlo k dobrej penetrácii
- zabráňte zvýšeniu teploty povoľovaného komponentu
- ak je to potrebné, postup opakujte
15,60 €

JLM
JLM Intake Cleaner 500 ml - čistič sania
JLM Intake Cleaner 500 ml - čistič sania
JLM Intake Cleaner v spreji je základný nástroj pre profesionálnych automechanikov, ktorý ponúka výnimočný čistiaci výkon pre dieselové aj benzínové motory. Tento produkt je navrhnutý tak, aby rozpúšťal a odstraňoval odolné karbónové usadeniny, zvyšky oleja a zlúčeniny podobné laku zo sacieho systému, čím zabezpečuje optimálny výkon a dlhú životnosť motora. Súčasťou balenia je 60 cm aplikačná hadica, ktorá poskytuje jednoduché použitie a presnosť, vďaka čomu je tento čistič nenahraditeľnou súčasťou profesionálnej výbavy každého automechanika. 
 
Kľúčové výhody 
Zvýšenie výkonu motora: efektívnym odstraňovaním usadenín pomáha čistič sania JLM pomáha obnoviť výkon a reakciu motora. 
Zníženie emisií: čistejší systém sania prispieva k nižším emisiám, čím pomáha vozidlám spĺňať prísne environmentálne normy. 
Lepšia palivová účinnosť: čistejšie komponenty sania vedú k efektívnejšiemu  spaľovaniu paliva, čo vedie k lepšej spotrebe paliva. 
Predĺžená životnosť motora: pravidelné používanie zabraňuje tvorbe usadenín, ktoré môžu spôsobiť opotrebenie a poškodenie motora, čím sa predlžuje jeho životnosť. 
 
Postup aplikácie
Tento produkt je určený len na profesionálne použitie. 
 
1. Príprava: 
- uistite sa, že motor má prevádzkovú teplotu
- pred použitím nádobu dobre pretrepte
- odpojte hadicu nasávania vzduchu na škrtiacej klapke alebo sacom potrubí
- vložte aplikačnú hadicu do sacieho potrubia alebo škrtiacej klapky 
Poznámka 1: neaplikujte pred turbodúchadlom alebo medzichladičom 
Poznámka 2: neaplikujte na vozidlá, v ktorých je medzichladič integrovaný do sacieho potrubia. 
 
2. Nastavte motor na 1500 ot./min. (otáčok za minútu) 
 
3. Aplikujte produkt priamo do sacieho potrubia:
- striekanie v 1-2-sekundových intervaloch
- medzi jednotlivými dávkami nechajte motor stabilizovať
 
4. Po 10-tich dávkach nechajte motor bežať na voľnobeh približne 3 minúty 
 
5. Proces opakujte, kým sa nádobka nevyprázdni 
- Ak počas procesu dôjde k nadmernému klepaniu alebo spätnému zážihu, prerušte aplikáciu a nechajte motor bežať na voľnobeh. 
 
Po dokončení aplikácie znovu pripojte hadicu na prívod vzduchu. 
Nechajte motor bežať niekoľko minút, aby chémia pôsobila a
spálili sa všetky prípadné zvyšky nečistôt. 
Urobte testovaciu jazdu, aby ste overili zlepšenie výkonu. 
 
Bezpečnosť a manipulácia 
Vždy používajte vhodné osobné ochranné prostriedky (OOP), ako sú rukavice a ochranné okuliare. 
Aplikáciu produktu vykonávajte v dobre vetranom priestore, aby ste predišli vdýchnutiu výparov. 
Dodržiavajte všetky bezpečnostné pokyny uvedené na etikete výrobku a v karte bezpečnostných údajov (MSDS). 
 
Informácie o produkte:
Č. produktu: J02290 
Ufi kód: 3MA6-N027-G00A-GHXC
Kód HS: 38249992 
Čiarový kód EAN: 8718274351309 
Veľkosť balenia: 500 ml 
Množstvo v balení: 12
Bod vzplanutia: 97 °C 
Farba: Bezfarebná
Zápach: Podobný amoniaku
Bod varu: 44,5 °C
Hustota pri 20 °C: 0,869 g/cm3
16,80 €

JLM
JLM Intake Diesel Extreme Clean - chemická dekarbonizácia - bez chémie
JLM Intake Diesel Extreme Clean - chemická dekarbonizácia - bez chémie
Princíp čistenie
Cez sací trakt je do motora aplikovaná chémia, ktorá postupne rozkladá karbón na jemné čiastočky, ktoré sa výfukom dostanú von z motora. Z tlakovej nádoby je do sania pred škrtiacov klapkou presna dávkovaná dvojzložková chémia. Celý proces čistenia trvá do 2 hodín, bez nutnosti rozoberania motora.
 
Balenie obsahuje
Tlaková nádoba  1x
Hadica na pripojenie do sania 1x
Difúzny plastový disk s dvoma veľkosťami 1x
 
 
Upozornenie
Na čistenie motora je potrebné kúpiť chémiu na dekarbonizáciu  JLM Diesel Intake Extreme Clean Fluid Pack - chémia na dekarbonizáciu.
 
 
Čo je to karbón v motore?porovnanie-dekrbonizacii-karbon-ventily-sanie-spalovacia-komora
Neefektívnym spaľovaním paliva vzniká karbón, ktorým sa motor zanáša. Karbón je čierny uhlíkový povlak, ktorý sa usadzuje na komponentoch motora, ako sú steny spaľovacej komory, ventily, EGR, turbo a ďalšie. 
 
Ako sa prejavuje zanesenie motorových častí karbónom?
- strata výkonu
- zvýšenie emisií vrátane dymivosti
- zvýšenie spotreby paliva
- zvýšená hlučnosť motora
- nerovnomerný beh motora, kolísanie otáčok
- v extrémnom prípade to môže viesť k poškodeniu motora
 
Čo je dekarbonizácia motora?
Čistenie vnútra motora, odkarbónovanie, alebo najčastejšie používaný výraz dekarbonizácia, je odstránenie uhlíkového nánosu z vnútorných komponentov motora. Najkritickejšie a najviac znečistené bývajú nasledujúce komponenty: EGR ventil, systém nasávania vzduchu, turbo, ventily, sedlá ventilov, spaľovacia komora, piesty.
 
Ako funguje dekarboničná chémia JLM Extreme clean?
Vďaka dlhšiemu času pôsobenia aditíva (cca 90 min pri volnobežných otáčkach), ktoré sa dávkuje do sacieho traktu, dochádza k rozpúšťaniu karbónu na kal a jemné častice.  Prúdenie vzduchu v saní zabezpečí dostatočný rozptyl čistiaceho aditíva. Súvisí to s difúznym efektom vďaka difúznemu disku, ktorý je súčasťou balenia. Celá dekarbonizácia motora prebieha pri prevádzkovej teplote motora a pri voľnobežných otáčkach.
 
V porovnaní s inými produktami dostupnými na trhu, ktoré pracujú s jednou chémiou na čistenie, je JLM čistenie oveľa dôkladnešie, pretože je dvojstupňové -  používa dve chémie STEP1 a STEP2. Čistenie prebieha s dvoma samostatnými procesmi a to čistenie a preplach. Ukazuje sa to ako najefektívnejší a najúčinnejší proces dekarbonizácie a čistenia. Zároveň tento proces zabezpečí to, že celý systém vydrží dlhšie čistý, pretože bol dôkladne a efektívne detoxikovaný.

JLM-chemicka-dekarbonizacia-EGR-pred-cistenim_1  JLM-chemicka-dekarbonizacia-EGR-po-cisteni
Fotka endoskopickou kamerou EGR ventilu pred a po čistení dvojstupňovou chemickou dekarbonizáciou. 
 
Výhoda v porovnaní s vodíkovou HHO dekarbonizáciou
Aditíva a zložky v čistiacej a preplachovej kvapaline sú odolné vysokým teplotám, preto niesu spálené počas spaľovacieho cyklu vo valcoch a aj po spálení čistia ďalej EGR, turbo, výfuk. V prípade vodíkového čistenia HHO sa po spaľovacom procese mení vodík na vodnú paru, ktorá  už nemá čistiaci efekt. Preto je chemické čistenie efektívnejšie a účinnejšie čistí turbo, výfukový systém a celý systém recyklácie výfukových plynov - EGR.
 
Vďaka dekarbonizácii pomocou prípravku JLM Extreme Cleaner je obnovené prúdenie vzduchu v saní, ktorý motor potrebuje na dosiahnutie daného výkonu. A toto nieje len teoretický predpoklad, ale reálne odskúšané čistenie a dekarbonovanie cez sanie pomocou JLM prípravku, po ktorom dekarbonované autá mali rovnaký výkon ako keď boli úplne nové.
 
Spôsob aplikácie a čistenie
- odpojí sa hadica preplňovania za intercoolerom
- motor musí bežať na voľnobežných otáčkach
- disk priložíme k otvoru. Disk s difúznym otvorom sám podtlakovo drží pri naštartovanom motore
- tlaková nádoba sa napojí na stlačený vzduch
- do sania sa aplikuje celý objem 375 ml JLM kvapalinu na čistenie
- potom aplikujte do sania preplachovú kvapalinu 500ml 
- celý proces dekarbinizácia trvá cca 90 minút
 
Presný postup môžete sledovať na tomto  inštruktážnom videu.
 
 
 
Vlastnosti 
  • Inovatívne dvojstupnové čistenie s maximálnou účinnosťou
  • Efektívne čistí sanie, spaľovacie komory, ventily, vstrekovače a turbo
  • Unikátny vysoko účinný a tepelne odolný čistiaci roztok pre variabilné turbá
  • Obnovuje výkon motora, optimalizuje spotrebu paliva, voľnobeh a štartovanie
  • Monitorovaný dávkovací systém dávkuje čistiacu chémiu tak aby nedochádzalo ku klepaniu motora
  • Predlžuje životnosť drahých komponentov ako je DPF a katalyzátor
  • Znížuje škodlivé emisie a škodlivé výfukové plyny
  • Vhodné pre všetky motory s turbom alebo bez turba. Nepoškodzuje katalyzátor a Filter pevných častíc
  • Obe zložky - čistiaca aj preplachová zmes niesu definované ako nebezpečné kvapaliny
 Doporučené čistenie 1x za rok alebo každých 20tis. km 
 
Test výkonu po chemickej dekarbonizácii motora pomocou JLM Diesel Intake Extreme Clean
  
Test obnovenia výkonu Mitsubishi po chemickej dekarbonizácii
 
  
Obrázok článku

V poslednej dobe sa na Slovensku roztrhlo vrece s ponukami dekarbonizácie. Čo to je dekarbonizácia? Má nejaký význam? Ktorá je najúčinnejšia? 

 
Viac informácia nájdete v článku: 

Dekarbonizácia naftových motorov. Ktorá je najúčinnejšia?

 
 
 
260,60 €

JLM
JLM Intake Diesel Extreme Clean - chemická dekarbonizácia + chémia
JLM Intake Diesel Extreme Clean - chemická dekarbonizácia + chémia
Princíp čistenie
Cez sací trakt je do motora aplikovaná chémia, ktorá postupne rozkladá karbón na jemné čiastočky, ktoré sa výfukom dostanú von z motora. Z tlakovej nádoby je do sania pred škrtiacov klapkou presna dávkovaná dvojzložková chémia. Celý proces čistenia trvá do 2 hodín, bez nutnosti rozoberania motora.
 
Balenie obsahuje
Tlaková nádoba  1x
Hadica na pripojenie do sania 1x
Difúzny plastový disk s dvoma veľkosťami 1x
Dvojzložková chémia 375 ml + 500 ml  1x (na jedno čistenie)
 
Upozornenie
Na každé ďalšie čistenie motora je potrebné kúpiť chémiu na dekarbonizáciu  JLM Diesel Intake Extreme Clean Fluid Pack - chémia na dekarbonizáciu.
 
Čo je to karbón v motore?porovnanie-dekrbonizacii-karbon-ventily-sanie-spalovacia-komora
Neefektívnym spaľovaním paliva vzniká karbón, ktorým sa motor zanáša. Karbón je čierny uhlíkový povlak, ktorý sa usadzuje na komponentoch motora, ako sú steny spaľovacej komory, ventily, EGR, turbo a ďalšie. 
 
Ako sa prejavuje zanesenie motorových častí karbónom?
- strata výkonu
- zvýšenie emisií vrátane dymivosti
- zvýšenie spotreby paliva
- zvýšená hlučnosť motora
- nerovnomerný beh motora, kolísanie otáčok
- v extrémnom prípade to môže viesť k poškodeniu motora
 
Čo je dekarbonizácia motora?
Čistenie vnútra motora, odkarbónovanie, alebo najčastejšie používaný výraz dekarbonizácia, je odstránenie uhlíkového nánosu z vnútorných komponentov motora. Najkritickejšie a najviac znečistené bývajú nasledujúce komponenty: EGR ventil, systém nasávania vzduchu, turbo, ventily, sedlá ventilov, spaľovacia komora, piesty.
 
Ako funguje dekarboničná chémia JLM Extreme clean?
Vďaka dlhšiemu času pôsobenia aditíva (cca 90 min pri volnobežných otáčkach), ktoré sa dávkuje do sacieho traktu, dochádza k rozpúšťaniu karbónu na kal a jemné častice.  Prúdenie vzduchu v saní zabezpečí dostatočný rozptyl čistiaceho aditíva. Súvisí to s difúznym efektom vďaka difúznemu disku, ktorý je súčasťou balenia. Celá dekarbonizácia motora prebieha pri prevádzkovej teplote motora a pri voľnobežných otáčkach.
 
V porovnaní s inými produktami dostupnými na trhu, ktoré pracujú s jednou chémiou na čistenie, je JLM čistenie oveľa dôkladnešie, pretože je dvojstupňové -  používa dve chémie STEP1 a STEP2. Čistenie prebieha s dvoma samostatnými procesmi a to čistenie a preplach. Ukazuje sa to ako najefektívnejší a najúčinnejší proces dekarbonizácie a čistenia. Zároveň tento proces zabezpečí to, že celý systém vydrží dlhšie čistý, pretože bol dôkladne a efektívne detoxikovaný.

JLM-chemicka-dekarbonizacia-EGR-pred-cistenim_1  JLM-chemicka-dekarbonizacia-EGR-po-cisteni
Fotka endoskopickou kamerou EGR ventilu pred a po čistení dvojstupňovou chemickou dekarbonizáciou. 
 
Výhoda v porovnaní s vodíkovou HHO dekarbonizáciou
Aditíva a zložky v čistiacej a preplachovej kvapaline sú odolné vysokým teplotám, preto niesu spálené počas spaľovacieho cyklu vo valcoch a aj po spálení čistia ďalej EGR, turbo, výfuk. V prípade vodíkového čistenia HHO sa po spaľovacom procese mení vodík na vodnú paru, ktorá  už nemá čistiaci efekt. Preto je chemické čistenie efektívnejšie a účinnejšie čistí turbo, výfukový systém a celý systém recyklácie výfukových plynov - EGR.
 
Vďaka dekarbonizácii pomocou prípravku JLM Extreme Cleaner je obnovené prúdenie vzduchu v saní, ktorý motor potrebuje na dosiahnutie daného výkonu. A toto nieje len teoretický predpoklad, ale reálne odskúšané čistenie a dekarbonovanie cez sanie pomocou JLM prípravku, po ktorom dekarbonované autá mali rovnaký výkon ako keď boli úplne nové.
 
Spôsob aplikácie a čistenie
- odpojí sa hadica preplňovania za intercoolerom
- motor musí bežať na voľnobežných otáčkach
- disk priložíme k otvoru. Disk s difúznym otvorom sám podtlakovo drží pri naštartovanom motore
- tlaková nádoba sa napojí na stlačený vzduch
- do sania sa aplikuje celý objem 375 ml JLM kvapalinu na čistenie
- potom aplikujte do sania preplachovú kvapalinu 500ml 
- celý proces dekarbinizácia trvá cca 90 minút
 
Presný postup môžete sledovať na tomto  inštruktážnom videu.
 
 
 
Vlastnosti 
  • Inovatívne dvojstupnové čistenie s maximálnou účinnosťou
  • Efektívne čistí sanie, spaľovacie komory, ventily, vstrekovače a turbo
  • Unikátny vysoko účinný a tepelne odolný čistiaci roztok pre variabilné turbá
  • Obnovuje výkon motora, optimalizuje spotrebu paliva, voľnobeh a štartovanie
  • Monitorovaný dávkovací systém dávkuje čistiacu chémiu tak aby nedochádzalo ku klepaniu motora
  • Predlžuje životnosť drahých komponentov ako je DPF a katalyzátor
  • Znížuje škodlivé emisie a škodlivé výfukové plyny
  • Vhodné pre všetky motory s turbom alebo bez turba. Nepoškodzuje katalyzátor a Filter pevných častíc
  • Obe zložky - čistiaca aj preplachová zmes nie sú definované ako nebezpečné kvapaliny
 Doporučené čistenie 1x za rok alebo každých 20tis. km 
 
Test výkonu po chemickej dekarbonizácii motora pomocou JLM Diesel Intake Extreme Clean
  
Test obnovenia výkonu Mitsubishi po chemickej dekarbonizácii
 
  
Obrázok článku

V poslednej dobe sa na Slovensku roztrhlo vrece s ponukami dekarbonizácie. Čo to je dekarbonizácia? Má nejaký význam? Ktorá je najúčinnejšia? 

 
Viac informácia nájdete v článku: 

Dekarbonizácia naftových motorov. Ktorá je najúčinnejšia?

 
 
 
298,70 €

JLM
JLM Multi Spray 400ml - univerzálne mazivo
JLM Multi Spray 400ml - univerzálne mazivo
Multi Spray od výrobcu JLM je určený na všeobecné použitie ako penetračné mazivo. Základom maziva je minerálny oleja s nízkou viskozitou. Mazivo obsahuje prísady, ktoré znižujú rýchlosť odparovania pre optimálnu penetráciu, bez ohľadu na to, či je mazivo použité na teplom, studenom alebo slanom povrchu. Je neagresívny pre väčšinu materiálov.
 
Vysokokvalitný chemický vzorec prípravku JLM Multi Spray zaručuje, že mazací film je dostatočne tenký na to, aby prenikol cez skorodované časti, ale zároveň dostatočne silný na to, aby mazal povrchy. Aplikované mazivo vytláča vodu a tak tvorí antikoróznu ochranu, takže je obzvlášť užitočné, keď sa nanáša na nelakované železné a oceľové povrchy.
 

Účinný chemický vzorec zvyšuje nadštandardná kapacita stlačeného nosného plynu a tiež dôkladný výber aplikátora, aby sa zabránilo plytvaniu a znečisteniu okolia. Aj keď rozprašovacia dýza vydáva rovnomerné množstvo maziva, jej relatívne široký uhol nie je ideálny pre každé použitie. Z tohto dôvodu spoločnosť JLM Lubricants navrhla sklopnú predlžovaciu sondu, ktorá umožňuje presnejšie aplikovanie maziva. Na rozdiel od mnohých alternatívnych výrobkov, kde je predlžovacia sonda prilepená k telu aerosólu, často pomocou lepiacej pásky, Multi Spray JLM ju začleňuje ako súčasť dýzy, čím sa znižuje riziko jej nesprávneho umiestnenia alebo straty.

 
Vlastnosti
- čistí, maže a chráni
- výborná penetrácia ťažko prístupných miest
- rozpúšťa hrdzu
- uvoľňuje hrdzavé skrutky, matice, zámky a pánty
- chráni pred vznikom korózie a hrdze
 
Použitie
Pred použitím dobre pretrepte. Používajte pri izbovej teplote. Súčasťou balenia je presná aplikačná sonda, ktorú je možné podľa potreby sklopiť, alebo zdvihnúť. 
Nastriekajte na požadované miesto. Prebytočný olej nechajte odpariť alebo zotrite. Ak je potrebné penetrovať ťažko prístupné miesta, niekoľkokrát aplikujte a nechajte pôsobiť.
Produkt je horľavý, preto nestriekajte na veľmi horúce a rozpálené povrchy.
 
14,90 €

JLM
JLM Naftová dekarbonizačná sada
JLM Naftová dekarbonizačná sada

 Použitie sady

1. Do palivovej nádrže na 50 až 70 litrov nafty, pridajte celý objem aditíva JLM Diesel Extreme Clean 1L. Môžete pridať pred tankovaním, alebo aj po natankovaní nafty. Aditívum môže byť pridané aj do prémiovej nafty. 

2. Aby sa dosiahol čo najlepší čistiaci efekt, doporučujeme jazdu vo vyšších otáčkach. Napríklad jazdou po diaľnici so zaradeným nižším prevodovým stupňom, tak aby mal motor cca 3000 ot./min. Alebo svižnou jazdou tak, aby bol motor občasne vytáčaný cez 3000 ot./min. Výrobca doporučuje takúto jazdu vo vyšších otáčkach aspoň po dobu 30 min. s aditívovanou naftou.  Nie je nutné jazdiť vo vyšších otáčkach 30 min. bez prerušenia. 

3. Po vyjazdení celej nádrže s aditívom Extreme Clean vymeňte motorový olej s preplachom JLM Engine Oil Flush. Zahrejte motor na prevádzkovú teplotu (teplota oleja 90C) Vypnite motor a pridajte JLM Engine Oil Flush do motorového oleja pred výmenou oleja. Naštartujte a nechajte motor bežať na voľnobehu 15 minút. Ak je motor veľmi zanesený, alebo sú pripečené piestne krúžky, bude potrebné nechať motor bežať 20 - 25 min.  Potom vymeňte olej a olejový filter ako obvykle. Objem 250 ml preplachu Engine Flush je určený na 3 až 5L oleja. Ak je olejová náplň väčšia ako 5,5 litra, použite 2 balenie Engine Flush.

4. Do nového oleja nalejte keramickú ochranu motora Bortec. Keramika Bortec je najnovšej generácie ochrany motora, ktorá umožňuje motorovému oleju ešte lepšiu ochranu jednotlivých motorových komponentov a pomáha znižovať spotrebu paliva. JLM Bortec neobsahuje žiadne pevné častice. To znamená, že je úplne tekutý a ešte účinnejší, ako bežné prísady určené na minimalizovanie opotrebenia a trecieho odporu medzi pohyblivými časťami v spaľovacích motorov. Keramika Bortec môže byť použitá do nových aut, ktoré práve zišli z výrobnej linky a tak isto do motorov s vysokým nájazdom kilometrov.

 

Ako často dekarbonizovať?

Dekarbonizačnú sadu je možné použiť pri každej výmene oleja pri štandardných výmenných intervaloch po 10 až 15 tis. km. Tá to sada je určená pre všetky naftové motory najnovších generácií s DPF filtrom. Je veľmi vhodná aj pre staršie naftové motory s turbom aj bez turba. 

 

Sada obsahuje

1x JLM Diesel Extreme Clean 1L - dekarbonizácia naftových motorov
1x JLM Engine Oil Flush Profi 250ml - dekarbonizácia olejovej náplne
1x JLM Bortec Oil Additive 250ml - najnovšia generácia keramickej ochrany motora
1x lievik na naliatie aditíva do nádrže
1x samolepka JLM

 

72,70 €

JLM
JLM naftová emisná sada
JLM naftová emisná sada

Ako použiť jednotlivé produkty?

Zvýšenú dymivosť pri naftových motoroch často spôsobuje zanesené sanie, EGR, turbo, zvýšená spotreba oleja prípadne zanesené naftové vstrekovače.

1.) Preto pred testom emisíí doporučujeme vymeniť olej s preplachom JLM Engine Oil Flush. Tento produkt dokáže uvoľniť zapečené piestne krúžky a odstrániť nečistoty a kaly v olejových kanáloch.

2.) Ak je zvýšená spotreba oleja, do novej olejovej náplne pridajte JLM Stop Smoke, ktorý dokáže vytesniť vôľe vzniknuté opotrebením a znížiť tak spaľovaie oleja.

3.) Do nafty cca na 40L až 50L pridajte JLM Diesel Extreme Clean a najazdite aspon 100 km svižnejšou jazdou. Tento produkt veľmi účinne čistí naftové vstrekovače, spaľovaciu komoru, ale práve vyššími otáčkami pri svižnejšej jazde dokáže účinne čistiť aj turbo a výfukové potrubie. Reálne testy s prípravkom JLM extreme clean ukázali zníženie dymivosti pri Škode Octavii 1.9 TDI 2003 z 1,13 na 0,7

 

Upozornenie a doporučenie

Samozrejmou podmienkou na uspešný test emiisií je správna funkčnosť systémov ako je turbo, vstrekovače, váha vzduchu, diferenciálne snímače tlakov, DPF, atď. Doporučujeme pred testom emisí prekontrolovať tieto systémy v overenom servise vrátane tesnosti výfukového potrubia.

 

Sada obsahuje

1xJLM Diesel Extreme Clean - Účinný čistič palivoveho systému
1x JLM Engine Oil Flush Profi 250ml
1x JLM Stop Smoke Profi 250ml

 

64,20 €

JLM
JLM ochrana ventilov - sada profi
JLM ochrana ventilov - sada profi

Dávkovacie zariadenie JLM vďaka použitiu vysoko kvalitných komponentov z nehrdzavejúcej ocele a mosadzi nepodlieha korózii, čím je zaistená jeho dlhá životnosť a spoľahlivosť. Moderný a kompaktný design umožňuje jednoduchú inštaláciu do motorového priestoru všetkých značiek vozidiel.    

 
Špecifikácia:   Montážny kit (sada) na dávkovanie aditíva do motoru   
 
Balenie obsahuje:
- dávkovacia nádoba s konzolou na uchytenie
- hadička
- káble
- skrutky na montáž  
 
Vlastnosti:   
- kvalitná a overená ochrana ventilov a vent. sediel  
- spĺňa maximálne požiadavky na ochranu ventilov
- kontrolka signalizuje malé množstvo aditíva v dávkovači  
 
Výhody dávkovacieho systému JLM:  
- kompaktné prevedenie
- vyrobené z nerezu a mosadze
- presné a spoľahlivé dávkovanie
- jednoduchá a rýchla montáž   
 
Upozornenie
Určené pre certifikované a vyškolené montážne dielne.
Montáž zariadenie je možné previesť vyškoleným pracovníkom. Z toho dôvodu k sade nieje pribalený návod na montáž.
 
 
 
50,00 €

JLM
JLM ochrana ventilov sada + 1L aditíva
JLM ochrana ventilov sada + 1L aditíva

Dávkovacie zariadenie JLM vďaka použitiu vysoko kvalitných komponentov z nehrdzavejúcej ocele a mosadzi nepodlieha korózii, čím je zaistená jeho dlhá životnosť a spoľahlivosť. Moderný a kompaktný design umožňuje jednoduchú inštaláciu do motorového priestoru všetkých značiek vozidiel.    

 
Špecifikácia:   Montážny kit (sada) na dávkovanie aditíva do motoru   
 
Balenie obsahuje:
- dávkovacia nádoba s konzolou na uchytenie
- hadička
- káble
- skrutky na montáž  
- aditívum Valve Saver Fluid 1L 
 
Vlastnosti:   
- kvalitná a overená ochrana ventilov a vent. sediel  
- spĺňa maximálne požiadavky na ochranu ventilov
- kontrolka signalizuje malé množstvo aditíva v dávkovači  
 
Výhody dávkovacieho systému JLM:  
- kompaktné prevedenie
- vyrobené z nerezu a mosadze
- presné a spoľahlivé dávkovanie
- jednoduchá a rýchla montáž   
 
Upozornenie
Určené pre certifikované a vyškolené montážne dielne.
Montáž zariadenie je možné previesť vyškoleným pracovníkom. Z toho dôvodu k sade nieje pribalený návod na montáž.
 
 
 
64,20 €

JLM
JLM Penetrating Oil 400 ml – penetračný olej
JLM Penetrating Oil 400 ml – penetračný olej
Kľúčové technické špecifikácie
 
1. Penetračný účinok
Penetračný olej s Mos2 je zložený zo špecializovaných látok, ktoré prenikajú hlboko do úzkych priestorov a štrbín. Tento penetračný účinok účinne uvoľňuje zaseknuté alebo skorodované skrutky, zhrdzavené matice, zapečené časti a ďalšie komponenty (napr. potrubné armatúry, ventily, zámky, zipsy a nástroje), čo umožňuje ich jednoduchšie odstránenie bez spôsobenia poškodenia.
 
2. Obsah disulfidu molybdénu (MoS2)
Obsah disulfidu molybdénu (Mos2) v penetračnom oleji zlepšuje jeho mazacie vlastnosti a poskytuje dlhodobú ochranu proti treniu a opotrebovaniu. Častice Mos2 sa viažu ku kovovým povrchom, znižujú trenie a zabraňujú kontaktu kovu s kovom, čo zabezpečuje plynulejšiu prevádzku.
 
3. Ochrana proti korózii
Penetračný olej s Mos2 vytvára na kovových povrchoch ochrannú vrstvu, ktorá ich chráni pred vlhkosťou a nečistotami z prostredia. Táto ochrana proti korózii predlžuje životnosť komponentov a preventívne zabraňuje zadieraniu, a to aj v náročných prevádzkových podmienkach.
 
4. Stabilita pri vysokých teplotách
Penetračný olej je navrhnutý tak, aby si zachoval svoju účinnosť aj pri vysokých teplotách, čím zabezpečuje spoľahlivý výkon v náročných podmienkach. Či už v horúcich motorových priestoroch alebo v priemyselnom prostredí, tento olej zostáva stabilný a účinný.
 
4. Všestranné použitie
Penetračný olej s Mos2 je vhodný pre širokú škálu aplikácií vrátane automobilového, priemyselného a námorného prostredia. Tento univerzálny olej užitočným nástrojom každého mechanika - od uvoľňovania zhrdzavených skrutiek a matíc až po mazanie pohyblivých častí.
 
Použitie
Pred použitím dôkladne pretrepte, aby sa zabezpečilo správne premiešanie oleja. Penetračný olej nastriekajte priamo na zaseknuté alebo zhrdzavené skrutky, matice alebo komponenty. Nechajte olej pôsobiť niekoľko minút v závislosti od závažnosti korózie. Na uvoľnenie zaseknutých častí použite vhodné náradie, pričom dbajte na to, aby ste nepoškodili okolité komponenty. Po uvoľnení dielov zotrite prebytočný olej, aby ste zabránili jeho znečisteniu.
 
Informácie o výrobku
Číslo produktu: J04230
Ufi kód :75QC-J03C-P00D-STEH
Kód HS : 34031910
Čiarový kód: 8718274357493
Veľkosť balenia: 400 ml
Množstvo v krabici: 12
Bod vzplanutia: 35 °C
Farba: špecifikácia výrobku
Zápach: Charakteristika:
Bod varu: 36 °C
Hustota pri 20 °C: 0,806 g/cm³
13,20 €

JLM
JLM Petrol Extreme Clean - dekarbonizácia benzínových motorov
JLM Petrol Extreme Clean - dekarbonizácia benzínových motorov
Prísada obsahuje detergenty, ktoré zabezpečujú čistenie vstrekovačov, zapaľovacích sviečok, vstupných a výstupných ventilov a spaľovacej komory. Oktánový zosilňovač vo výrobku reguluje účinnejšie spaľovanie benzínu.
Tieto dve zložky zaisťujú dokonalé spaľovanie vo valci a oveľa čistejšie výfukové plyny, pretože sa tvorí málo sadzí. Zloženie Extreme Cleaneru zaisťuje, že olejové zvyšky a sadze, ktoré pochádzajú z výfukového systému, horia pri teplote, ktorá je približne o 125 stupňov nižšia ako je bežné. Výsledkom toho je, že výfukový systém vrátane turba, je vyčistený už pri nižšej teplote výfukových plynov. Okrem toho sa zvyšuje účinnosť katalyzátora a výfukové plyny sú čistejšie.
 
Neutralizácia fosforu
V závislosti od stavu benzínového motora môže do spaľovacej komory unikať olej. Tento olej sa spaľuje a produkuje fosfor. Tento fosfor vystupuje z výfukového systému a po vstupe do katalyzátora poškodzuje jeho účinnosť, čo vedie k trvalým problémom s katalyzátorom. Tento problém rieši JLM Petrol Extreme Clean. Jeden z prvkov, ktorý obsahuje Extreme Cleaner, neutralizuje fosfor (zo spáleného oleja) približne o 50%. Vďaka tomu je katalyzátor čistejší a účinnejší. A životnosť CATu sa zvyšuje.
 
Použitie
  • super silné aditívum do benzínu
  • detoxikácia kompletného palivového systému
  • čistí spaľovaciu komoru, ventily, EGR ventil, zapaľovacie sviečky
  • upravuje oktánové číslo benzínu
  • obnovuje výkon motoru a redukuje emisie
  • zvyšuje účinnosť benzínového filtru pevných častíc
  • výrazne znižuje emisie HC, CO
 
Máte problém prejsť testom emisií? 
 problem-prejst-emisie

 JLM Petrol Extreme Clean vám pomôže vyriešiť tento problém. V kombinácii s použitím produktu proti úniku oleja JLM Stop Smoke prejdete testom emisií bez veľkých investícií. Nalejte JLM Extreme Clean do benzínu a jazdite aspoň 30 min vo vyšších otáčkach, aby sa dosiahla maximálna účinnosť.

 
 
 
Kedy použiť
  • pri nepravidelnom behu motoru
  • pri problémoch s benzínovým turbom
  • pri zvýšenej dymivosti
  • pri problémoch s katalyzátorom
  • preventívne na udržanie čistého palivového a výfukového systému
 
Návod na použitie
Celý objem 500 ml vlejte do benzínu pred, alebo po natankovaní. Objem 500 ml určený na 40 až 60 litrov benzínu. Pre vyššiu účinnosť vlejte do 40 litrov benzínu a vyjazdite celú nádrž. Výsledky je už možné pozorovať po nájazde 100 km.
 
Použite pri problémoch s dymivosťou, kolísaním otáčok, zníženým výkonom, cukaním, problémom s katalyzátorom. Alebo preventívne každých 5000 km.
 
27,50 €

JLM
JLM Petrol GPF Cleaner 250ml - čistič benzínového filtra častíc
JLM Petrol GPF Cleaner 250ml - čistič benzínového filtra častíc
Podľa nových smerníc musia byť filtrom pevných častíc vybavené už aj benzínové motory. Je veľký predpoklad, že tak ako pri naftových filtroch častíc DPF bude dochádzať k upchávaniu aj pri GPF filtroch. Nie je to najlepšia správa pre motoristov. Mnohí na vlastnej koži zažili problémy s DPF filtrom a to bol jeden z dôvodov, prečo sa nakoniec rozhodli pre benzínové auto. Či budeme podobné problémy riešiť s GPF filtrom ukáže čas. JLM má ale riešenie aj na potenciálne problémy, ktoré môžu vznikať s filtrom pevných častíc v benzínových motoroch. 
 
 Princíp nového GPF aditíva pozostáva na podobnom princípe, ako to je pri aditívach na podporu regenerácie a čistenie DPF filtra. Vďaka použitiu prísady JLM GPF, sa zníži teplota, pri ktorej dôjde k vypáleniu sadzí a tým k úplnému dobehnutiu procesu regenerácie.
 
JLM Petrol GPF Cleaner je vysoko kvalitná benzínová prísada špeciálne vyvinutá na čistenie filtra pevných častíc v moderných benzínových motoroch. Čistič JLM GPF Cleaner optimalizuje spaľovanie prebytočných častíc v GPF. Čistí vstrekovače a spaľovaciu komoru, aby sa zabránilo hromadeniu prebytočných sadzí. Jedinečná kombinácia čistého palivového systému, čistého spaľovania s nižšími emisiami spolu s katalyzovanými časticami vyčistia GPF filter a udržia ho dlhodobo čistý. Vďaka tomuto aditívu  zostane čistý aj katalyzátor, systému recirkulácie výfukových plynov (EGR) a budú spálené nečistoty a usadeniny na lopatkách turba.
 
Vlastnosti a výhody
- zabezpečuje bezproblémovú prevádzku filtra častíc GPF 
- čistí a udržuje GPF filter čistý
- umožňuje rýchle a úplné spaľovanie sadzí a regeneráciu
- zabraňuje upchávaniu GPF
- čistí motor, variabilné lopatky turbíny a výfukový systém
- znižuje dymivosť, HC, CO 
- zlepšuje spotrebu paliva
- predĺži životnosť GPF filtra a katalyzátora
 
Použitie
Určené pre všetky benzínové autá vybavené filtrom pevných častíc. Celý objem vlejte do palivovej nádrže s benzínom pred, alebo po natankovaní. Vhodné na 40 - 60 litrov benzínu. Použite pri problémoch s GPF, alebo preventívne každých 5 000 km.
 

 

23,90 €

JLM
JLM Petrol Hybrid Treatment 250 ml - prísada pre hybridné motory
JLM Petrol Hybrid Treatment 250 ml - prísada pre hybridné motory
Nevýhody ŠTART-STOP systému (opakovaného zapínania a vypínania benzínového motora na zníženie spotreby paliva) nie sú okamžite viditeľné. V týchto prípadoch nižšie teploty motora a neoptimálne podmienky spaľovania spôsobujú postupné hromadenie usadenín v motore a v systéme vstrekovania paliva. Negatívne účinky sa hneď neprejavia. Časom sa ale môže objaviť chybová kontrolka motora, alebo auto neprejde testom emisií na STK. 
 
JLM Petrol Hybrid Treatment je preventívna prísada do benzínu, ktorá odstraňuje nahromadené nečistoty a zabraňuje ich opätovnému výskytu. Prísada je formulovaná tak, aby odstraňovala usadeniny na vstrekovačoch paliva, ktoré sú spôsobené štart-stop systémom, a zároveň poskytuje nízkotlakovým a vysokotlakovým palivovým čerpadlám extra dávku mazania.
 
Navyše, keďže moderný benzín s etanolom E10 reaguje so vzdušnou vlhkosťou, v palivovej nádrži v priebehu niekoľkých týždňov starne a stráca svoje vlastnosti. Spaľovaním takéhoto benzínu dochádza k nadmernej tvorbe emisií a usadenín v motore. Preto Hybrid Treatment od JLM obsahuje stabilizátor na spomalenie procesu starnutia benzínu E10 a E5, čím sa predlžuje životnosť paliva. Táto funkcia je výhodná najmä pre Plug-In Hybrids (PHEV), ktoré sú často prevádzkované len v elektrickom režime.
 
 
Vlastnosti
- vyvinuté špeciálne pre hybridné benzínovo-elektrické vozidlá
- optimalizované pre motory s priamym vstrekovaním paliva (GDI, FSI,...)
- predlžuje a stabilizuje životnosť paliva E10
- čistí a premazáva palivový systém
- chráni pred zanášaním a usadeninami
- optimalizuje spotrebu paliva a znižuje emisie
 
 
Použitie
Aditívum je špeciálne určené pre vysokonapäťové hybridy, ktoré môžu jazdiť len v elektrickom režime s vypnutým spaľovacím motorom. Ale je tak isto prospešné pre akýkoľvek hybrid, ktorý sa vo veľkej miere používa v mestách. Patria sem nízkonapäťové mikro a mild-hybridné modely vybavené technológiou stop-štart.
 
Keďže Petrol Hybrid Treatment ošetruje palivo, do ktorého sa dávkuje, JLM odporúča, aby sa používal pri každom tankovaní. Pred použitím dobre pretrepte! A pred tankovaním jednoducho nalejte celú 250 ml plechovku aditíva do benzínovej palivovej nádrže. Jedno ošetrenie je vhodné na 40 až 60 litrov benzínu E0, E5 alebo E10, ale pozor na predávkovanie.
 
Prísada Petrol Hybrid Treatment od JLM je určená na pravidelné používanie ako preventívna údržba. Ak by váš hybridný spaľovací motor alebo systém vstrekovania paliva trpel poruchou spôsobenou vysokou úrovňou znečistenia, spoločnosť JLM Lubricants odporúča, aby boli použité vhodnejšie alternatívne produkty z rady výkonných čističov motora, sania a vstrekovania paliva ako je napríklad:
JLM GDI Injector Cleaner - čistič benzínových priamych vstrekov
JLM Petrol Extreme Clean - Účinná dekarbonizácia palivového a výfukového systému
 
Objem 250 ml
14,50 €

JLM
Zobrazuji 1081-1100 z 4215 nabídek
  • <
  • ...
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • ...
  • >
© 2025 - Prevádzkuje spoločnosť Pelikán Systems s.r.o. - Novo pridané - Kontakt - Česká verzia - Nastavenie cookies